
به گزارش جام جم آنلاین،مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: ۲۲۱ میلیون مترمکعب از این مقدار را بخش نیروگاهی با بالاترین میزان مصرف داشته است.
رحمان محمودی افزود: بخش خانگی، تجاری، عمومی و صنعتی با مصرف ۱۴۸ میلیون مترمکعب و بخش فولاد با مصرف ۶۶ میلیون مترمکعب در ردههای بعدی مصرف قرار دارند.
وی گفت: همچنین در بخش سیمان ۴۸ میلیون مترمکعب و در بخش جایگاههای سوخت (CNG) ۱۴ میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف شده است.
سال گذشته هم حدود ۴۹۴ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در خراسان جنوبی مصرف شد.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند