متهم در استان کردستان 3 دختر جوان را کشته است

ازدواج، بهانه قتل‌های سریالی

احتمال قتل‌های سریالی در پرونده قاتلان اجاره‌ای

پیدا شدن عکس پسرجوان زخمی درگوشی یکی ازقبرکن‌های قاتل که با ضربه‌های چاقو زخمی شده بود، پلیس را با معمای پیچیده‌ای رو‌به‌رو کرد. با دستور قضایی قرار شد که پرونده‌های قتل‌های کشف نشده چند سال اخیر را برای رازگشایی از جنایت‌های احتمالی آنها بررسی کنند.
کد خبر: ۱۴۶۳۸۷۶
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، بعداز‌ظهر بیست‌و‌پنجم بهمن سال گذشته همزمان با روز ولنتاین، جسد زنی که خفه شده بود در منزلش در محله نواب پیدا شد‌. در تحقیقات از همسایگان اومعلوم شدکه وی باشوهرش اختلاف داشته است.بنابراین ماموران به شوهراومظنون شدند. او که کارمند بانک بود بازداشت شد. بررسی‌ها نشان داد روز قتل سه مرتبه محل کارش را ترک کرده و ۳۰میلیون تومان از حسابش برداشت کرده بود. او بعد از یک ماه از بازداشتش اعتراف کرد و مدعی شد چون با همسرش اختلاف خانوادگی و مالی داشته از یک سال قبل در‌صدد قتل او بوده که سرانجام دو قبر‌کن تبعه افغانستان را برای این قتل اجیر کرده که آنها نقشه را اجرا کردند و طلاهای همسرش که ۴۰۰ میلیون تومان ارزش داشته را همراه ۳۰ میلیون تومان دستمزد برداشتند.
با اعتراف این مرد، دو متهم روزهای پایانی فروردین امسال بازداشت شدند. آنها اعتراف کردندکه شوهر مقتول کلید خانه را به آنها داده و اجیرشان کرده بود. در حالی‌که تحقیقات از این دو متهم ادامه داشت، چند روز پیش ماموران گوشی‌شان را پیدا کردند و در بازرسی آن، تصویر مردی جوان را یافتند که ضربه‌های چاقو به وی اصابت کرده و به‌شدت زخمی شده و کف خیابانی افتاده بود. نصیر، یکی از متهمان که این تصویر از گوشی‌اش به‌دست آمده بود در تحقیقات گفت: تصاویر راازگوشی یکی از دوستانش به گوشی خود انتقال داده بود اما وقتی ماموران تصویر را چند مرتبه بررسی کردندمعلوم شد اودروغ گفته واین تصویرباگوشی خودنصیرگرفته شده است‌.ماموران دوباره از مردی که این دو آدمکش را برای قتل همسرش اجیر کرده بود تحقیق کردند و او اطلاعات جدیدی را به آنها داد و گفت‌: وقتی این دو قبرکن را اجیر کردم آنها به من گفتند که هیچ ترسی از قتل و جنایت ندارند و به خاطر پول همه کار انجام می‌دهند. مدت‌هاست به آدمکشی و قتل زنان و مردان اقدام کرده‌اند. دست‌شان بارها به خون افراد مختلف آلوده شده و به‌راحتی می‌توانند همسرم را به قتل برسانند. حتی در ماجرای چند زورگیری برای سرقت پول و گوشی افراد، آنها را نیز مورد حمله قرار داده و با ضربه‌های چاقو کشته‌اند.    موسی رضازاده، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با توجه به اطلاعات به‌دست آمده احتمال دارد که این دو متهم مرتکب قتل‌های دیگری هم شده باشند بنابراین قرار شد که تیم جنایی پلیس آگاهی تهران، پرونده‌های افرادی را که در چند سال گذشته در تهران به قتل رسیده و عاملان قتل آنها شناسایی نشدند، بررسی کنند تا معلوم شود که این دو قاتل بازداشت شده در این قتل‌ها نقش داشته‌اند یا نه‌. همچنین هویت مرد زخمی که عکسش در گوشی یکی از متهمان پیدا شده بود نیز شناسایی شود. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها