انتظار از آقای رئیس‌جمهور چهاردهم چیست؟

دادگستری و آبادانی حقیقی

 انتخابات پایان یافت و زنده‌باد اسلام‌. سلامت باد امام موعود(عج)، امام دادگری و آبادانی، زنده‌باد ایران‌. زنده‌باد مردم الهی و دعای بزرگ‌: زنده‌باد انقلاب اسلامی تا ظهور عدل جهانی و امام انقلاب اسلامی.
کد خبر: ۱۴۶۳۸۴۴
نویسنده احمد میراحسان - گروه فرهنگ و رسانه
 
اکنون همه ملت موظف است در راه اجرای قانون اساسی و گسترش عدل ورفع مشکلات واقعی وتداوم مقاومت علیه دشمنان استقلال و آزادی و پیشرفت و عدالت ایران، یکپارچه ازرئیس‌جمهور پشتیبانی و نقش دولت سایه ومراقب اشتباهات راایفاکنند‌ واجرای تکالیف مبرم را در عرصه فرهنگ و اقتصاد وسیاست داخلی وخارجی پی گیرند.همه، چنین نگرش اصولی واصلاح‌گرانه‌ای باید داشته باشند؛ حتی نیروهای رقیب و هوادار آقای سعید جلیلی‌‌.حس افسردگی وشکست و خشم یا نومیدی و کینه‌توزی بنا به امر قرآن و عترت و حکم عقل و نگرش عقلا و راهنمایی و نگرش ولی‌فقیه و نظر خود آقای جلیلی، نامزدی که آرای کمتری آورده و دارای تقوی و انصاف است، حرام خواهد بود و باید با همان شور در مسیر فرمان الهی و اتحاد و یاری به رئیس‌جمهور جهت اجرای سیاست‌ها وبرنامه قانونی وفرمان رهبری معزز،ولی‌فقیه،حرکت کنندوخصوصاارکان پایداروبنیادین خط ووصایای امام بزرگوار‌(ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی را آویزه گوش قراردهندوالبته همه لازم است منتقد منصف مسیرهای اشتباه باشند و نه کسانی در کمین برای ضربه و بهانه‌جویی. همین اندازه که بدانیم وعمل کنیم که این رفتارهای آمریکایی در رقابت ربطی به مبنای اعتقادی جمهوری اسلامی، یعنی اسلام ندارد، بسیاری از مشکلات وحدت حل می‌شود‌. ضمنا غرور و نخوت محتمل در هر گروه یاران آقای پزشکیان هم ربطی به اصول اخلاقی و نگاه اسلامی ‌رقابت و پیروزی یک مسئول ولو برای ریاست‌جمهوری نخواهد داشت‌. او و همراهان و احزاب متحد با او حق ندارند از فردا، استبداد به‌خرج دهند و هر نقد جدی با برهان حکیمانه را دشمنی و تخریب وانمود کنند و خوب است صبر و سعه‌صدر را از امام شاهد‌(ره) و قائد و رهبرعزیزحاضر و شهید مطهری و شهید بهشتی و شهید رئیسی بیاموزند و به آن عمل کنند. 
   
تحلیل فرهنگی انتخابات ۱۴۰۳
 تحلیل انسان‌شناسی و فرهنگی انتخابات ۱۴۰۳ قطعا ضروری و درس‌آموز است اما نکته مقدم و فوری‌تر آن است که رئیس‌جمهور همه ما یقین داشته باشد خدا از او چه تکلیفی طلب می‌کند و ولی‌ا...‌الاعظم‌(عج) چه انتظاری از او دارد و قانون اساسی و ولی‌فقیه و مردم و مؤمنان پاکدل توقع‌شان چیست‌؟ و منافع ملت ایران را چگونه باید پیگیری کند و با شناخت واقعیات اساسی سیاسی و جهان قدرت و ستیزهای موجود، رها از رومانتیسیسم و نگرش وابستگی و تفکر ضدقرآنی نسبت به کفر محارب، راه مقاومت و استقلال و رشد خودپو و دادگری را ادامه دهد . او در عین حال باید از آن سوی دیگر دقیقا مقام صحیح و تشخیص درست جایگاه خود را مهم بینگارد و بداند خواست ابلیس و نفس امر‌کننده به سرکشی از فرامین و هدایت الهی و شیطان بزرگ و قدرت جهانی وحشی سرمایه حریص و خونریزی و قدرت‌های شیطانی جهانی و شیطان بزرگ و همراهان حق‌ستیز و ظالم و اسلام‌ستیز و دشمنان سربلندی ایران و مقاومت مستضعفان برابر استکبار از او چیست؟ او باید بداند رئیس‌جمهور نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های چشمپوشی‌ناپذیر آن است‌. این نظامی است که بر مبنای ممکن بودن امر دینی و اعتقاد به ضرورت تشکیل حکومت اسلامی در هرجا که مردم خواهان آن باشند شکل گرفته است ــ یعنی نگرش اجتهاد و فقه فعال و کاربردی امام(ره) ونه انتظار منفعل، ظلم‌پذیری، سلطه‌گری و سلطه‌خواهی ــ شناخت تعهدات بنیادین بس مهم است، زیرا او را ازتجربه ساختارشکنانه و نقشه ابالسه و رفته روسای قانون‌ستیز و بحران‌زا بر‌حذر خواهد داشت‌. اوباید فراموش نکند رئیس‌جمهور نظام دینی و قانونی با رهبری ولی‌فقیه است و نه رئیس‌جمهوری برای شالوده‌شکنی و اجرای اوامر لیبرال دموکراسی آمریکایی یا حکومتی با فتوای ضد‌فتاوی امام خمینی(قدس‌ا... السره الشریف) که در مقابل نگاه مقدس امام زمان(عج) عمل می‌کند و تسلیم مدرنیته می‌شود و از امر دینی و امور واجب اسلام دست می‌شوید و تلاش برای دادگری و آبادانی و مقاومت برابر بردگی و قدرت سلطه‌جو ونفی سلطه کفار،ظالمان واستکبار ازسرایران وجهان اسلام و مستضعفان جهان را وا می‌نهد.
   
حکمرانی و راهنمایی‌‎های گسست‌ناپذیر نهج‌البلاغه
می‌خواهم به چند نکته کلیدی از توقعات اثبات شده دشمنان برانداز خارجی و داخلی ازرئیس‌جمهوراشاره کنم،البته مردم سرفراز ایران و اسلام و انقلاب اسلامی و رهبری الهی و بزرگوار مقاوم علیه بردگی و ظلم‌ از جناب رئیس‌جمهور، آقای پزشکیان انتظارهایی قانونی دارند که در مقاله دیگر به آنها اشاره خواهم کرد‌. ان‌شاءا... گفت‌وگوی بی‌وقفه‌ای با ایشان از سوی انقلابیون مومن در‌باره اجرای وظایف‌شان بنا به قانون اساسی و قرآن مجید و روایات راسخان در علم به قرآن مفید است که نباید ترک شود . همچنان هدایت چشمپوشی‌ناپذیر امام همام مولا علی(ع) و چهارده معصوم(ع) در حکمرانی و راهنمایی‌های گسست‌ناپذیر نهج‌البلاغه ضروری است که ادامه یابد.
   
توجه به ۵ ضرورت مهم
جز خودباختگان و نو‌لیبرال‌های پیرو وکارگزار شیطان غرب کسی درخاورمیانه نیست که نداند آمریکاوهمراهانش چه خوابی برای ایران و اسلام منطقه دیده‌اند. پاره‌ای را یاد‌آوری می‌کنم تا رئیس‌جمهور علیه آن توطئه‌ها، از نظر اراده و عمل، متذکر محسوب شود:

۱. سلطه براسلام وایران وحذف اسلام ناب محمدی وروح انقلابی جمهوری اسلامی وبه‌وجودآوردن ایرانی وابسته واسلامی آمریکایی در حکومت ایران اولین هدف قدرت جهانی است.در این هدف منطقه‌ای نظام فاسد و روبه اضمحلال سلطه‌گری، تردیدی نیست و خطرناک‌ترین خونریزی برای نابودی اسلام و ایران مقاوم برابرظلم برابر چشم ما درجریان است و حجت بر ما تمام است و هیچکس نمی‌تواند مدعی شود بر این امر موحش آگاه نبوده است‌. چهل و پنج سال تجربه و آگاهی همه جانبه بر عواقب پیروی و هر‌گونه خوش‌بینی به شیطان بزرگ و شیاطین متفرعن غرب،امروز بی‌تردید منشاُ خیانت خواهد بود‌.هیچکس با تعامل مخالف نیست‌. بلکه مردم مومن از وابستگی و اعتماد و نوکری و تسلیم‌طلبی و انحلال‌طلبی و زیر پا نهادن حق استقلال و سرفرازی ملت ایران منزجرند‌. این اولین اصل چشم‌پوشی ناپذیر قانون بنیادین در جمهوری اسلامی است .

۲. خواست شیطان بزرگ برای دستیابی به سلطه مجدد بر ایران و اسلام هم کاملا روشن و تجربه شده است و آمریکا و غرب همه وسایل و حتی بخشی از مردم خود باخته با شناسنامه ایرانی را‌ و استحاله فرهنگی و سبک زندگی و خواست‌های حرامکارانه و ضد دینی و مهندسی ذهن و تسلط نگاه شبکه‌های اجتماعی فاسد و فضای مجازی و نیست انگاری و روشنفکری غربگرا و تحصیلکردگان دانش در خدمت سلطه‌پذیری و دین‌گریزی و نفوذی‌ها و جاسوسی کلاسیک و سینما وهنر غربگرای ضد ایران واسلام وحق و آزادگی را در امتداد انواع جنگ سخت نظامی و سیاسی واقتصادی و امنیتی و تروریسم و کشتار مردم و دانشمندان و رهبران سیاسی و دینی و نسلی به گمگشتگی کشانده را بکار گرفته است و در این جا هم کسی نمی‌تواند مدعی شود نمی‌دانسته دشمن برای اهداف سلطه‌گری، چه وسایل و ابزارهایی دراختیار دارد‌.شیطان می‌خواهد رئیس جمهور ایران هم چون بنی‌صدر ودیگر غربگرایان یکی از ابزارهای استحاله و براندازی و فشار برای بردگی مجدد ایران باشد.رئیس جمهور نباید به این دام بیافتد و تجربه تلخ را تکرار کند.

۳. عمده ابزارهای دشمن این‌هاست: الف_ حذف هدایت و اوامر قرآن و اهل‌البیت علیهم‌السلام از سرلوحه راه حل مشکلات یا تحریف و وارو‌سازی قدرت معنای روشن آن و ب-نشر فرهنگ ناتوانی و ناممکنی اجرای اوامر خدا ومعصومان علیهم‌السلام و آرمان انقلاب اسلامی در حد وسع مومنان ایران و منطقه و ج- به میدان اغتشاش کشاندن مردم تا قدم به قدم قانون اساسی میراث انقلاب ملت و خون بهترین فرزندان عالم و عامی‌اش را بر باد و تغییر دهد‌ و شیاطین سلطه و نوکران‌شان باز گردند .

۴. با کشاندن مردم به خود‌زنی آنان را به سربازان بازگشت سلطه وربوبیت بت‌پرستانه وفرعونی خود و پشت کردن به حق و استقلال و دادگری و آبادانی تبدیل کند.

۵. به دست رئیس‌جمهور دو عامل بی‌همانند آزادی و سربلندی و سروری ایران را از عهد باستان تا امروز نابود سازد یعنی:

الف:
 وجه معنوی و آسمانی باور به حکمرانی متکی بر توحید و عالم غیب و فره ایزدی و بازتاب ولایت الهی و ویژگی رهبری دل‌سپرده و پیوسته به آن و نقش برگزیدگی عالم معنا و قدرت سیاسی که نشان آن تزکیه و فرمان‌پذیری حاکم از خدا و قدرت عدالت و تدبیر و اداره جامعه بر مبنای حق و دادگری و آبادانی حلال و نه تمدن استکباری و حرامکاری است که با ظهور اسلام در نقش ولایت و سرپرستی در فرهنگ تشیع ظاهر شده است.بانسبت حکمرانی وعبودیت وبرگزیدگی اهل عصمت ودرغیاب وغیبت معصوم موعود(عج)،رهبری عالم ربانی وفقیه عادل ورهاازهوای نفس ومدیرومدبر واسلام‌شناس و مجتهدکه همان نقش دارنده فره ایزدی کهن را در دین کامل خاتم دارد.این حکمرانی حق یک ذخیره مهم وبی‌بدیل برای اقتدارایران است که به نظریه ولایت‌فقیه،حافظ دادگری و آبادانی و سلطه‌ستیزی و ظلم‌ستیزی و کفرستیزی محاربان و مقاومت ضداستکباری در قانون اساسی بدل شده است و امید بزرگش تداوم عدالت‌خواهی تا ظهور مهدی موعود(عج) نه چون افسانه در نگاه بی‌باوران، بلکه حقیقت قطعی در اسلام ناب محمدی است.

​​​​​​​ب:
 حفظ اقتدار سرزمینی ایران دومین منبع بزرگی ایرانیان است و توان سلطه‌ستیزی‌شان که سرزمینی دارند با نیروهای عظمتی یکه در جغرافیا و محیط‌زیست و موقعیت ژئواستراتژیک و ژئوپلیتیک. و مایه اقتدار و استقلال و رشد خودپو از نظر منابع طبیعی و قدرت و هوش نیروی انسانی و توان مادی سرزمینی که پشتوانه اقتدار معنوی و ایمانی و عقلی حق‌طلبی‌اش است.
   
توطئه‌های پیچیده بحران‌زا
هدف نابودی این دو رکن حیات ایرانی به‌وسیله استکبار با انواع توطئه‌های پیچیده و ناامنی و بحران و فشارها و جنگ‌های متنوع تدارک دیده شده که ما شاهد عمل وحشیانه استکبار در زمان پهلوی برای نابودی هردو منبع قدرت با کودتا و مقابله با اسلام ‌و نابودی توان‌های سرزمینی بوده‌ایم ودر۴۵ سال پیروزی انقلاب اسلامی به سبب حکمرانی الهی و اسلامی، شیاطین به نحو جنون‌باری به فشار برای نفی دو رکن سروری و قدرت انقلاب اسلامی افزوده‌اند وماجرای انقلاب ومقاومت منطقه‌ای و رسوایی جهانی ظالمان و قدرت‌های وحشی جهانی و اقتدار جمهوری اسلامی ریشه درهمین حقیقت داردکه استکبار امروز می‌کوشد با تمام توان به استحاله و نفی نیروی مستقل دینی آن وتوقف آهنگ رشدش به‌وسیله غربگرایی ازبالاوپایین،درون حکومت ودرون ملت بپردازد.توسعه نولیبرالیسم، نفی عدالت‌طلبی، ترویج بحران وفقراقتصادی ورواج تبعیض و ویژه‌خواری وبی‌ایمانی و اختلاس وتکاثر واجب است. حرام سرمایه از دزدی بیت‌المال و رشد بلبشو و بی‌کنترلی و ویرانگری و بی‌برنامگی و توسعه احساس پوچی و نومیدی از جمهوری اسلامی و ترویج مصرف‌گرایی و عشرت‌طلبی و فساد فرهنگی و تقویت غربزدگی ووابستگی ومخالفت با توان‌یابی و تحول ساختاری و ایجاد انواع بحران فساد ازجمله ابزارهای این استحاله و براندازی نرم است که رئیس‌جمهور باید با آن آگاهانه بستیزد و تسلیم این برنامه استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی نشود. وازدورکن قدرت اسلامی و ولایت واقتدارسرزمینی که رفرمیسم غربگرا تحت فرمان غرب‌خواهان ضربه به هر دو بوده، محافظت کند.عمل به قرآن و نهج‌البلاغه و قانون اساسی از آسیب قدرت الهی انقلابی و اقتدار سرزمینی جلوگیری خواهد کرد ودادگری و آبادانی را واقعا رواج خواهد داد. آگاهی و باور رئیس‌جمهور محترم از این راهبرد نظام قدرت شیطانی وشیطان بزرگ و میراث معرفت امام(ره) و وصایای آن رهبر الهی بزرگوار و اجرای قانون اساسی و پذیرش هدایت رهبر معزز، تنها راه سربلندی ورشد وآزادی حقیقی ایران ازبردگی وسلطه قدرت فرعونی عصروپیشرفت واقعی و دادگستری و آبادانی  حقیقی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها