با پیگیری نماینده مردم گرگان وآق قلا در مجلس شورای اسلامی

سومین مرحله توزیع جهیزیه به ۲۰ نفر از نوعروسان نیازمند غیر تحت حمایت کمیته امداد گلستان انجام شد

با پیگیری سنگدوینی نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا ۲۰ نفر نوعروس نیازمند استان راهی خانه بخت شدند.
با پیگیری سنگدوینی نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا ۲۰ نفر نوعروس نیازمند استان راهی خانه بخت شدند.
کد خبر: ۱۴۶۳۷۵۵
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان عیسی بابائی ، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت : در آخرین روز ذیحجه و با پیگیری های مهندس سنگدوینی ،نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، سومین مرحله توزیع جهیزیه کمیته امداد استان گلستان در قالب  ۲۰ نوعروس نیازمند غیر تحت حمایت این نهاد، انجام شد.

بابایی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲ مرحله جهیزیه جمعا به تعداد ۵۱۰ سری جهیزیه که مرحله اول آن همزمان با ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع) در قالب ۴۰۰ سری و مرحله دوم نیز همزمان با عید سعید غدیرخم و درقالب ۱۱۰ سری به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اهداء شد.

وی ادامه داد: در راستای حمایت و صیانت از نهاد مقدس خانواده و حمایت از ازدواج جوانان و جوانی جمعیت مرحله سوم نیز باپیگیری مهندس سنگدوینی نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در قالب ۲۰ سری به نوعروسان نیازمند که تحت حمایت کمیته امداد نبودند، اهداء شد.

بابایی افزود: هرسری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی (یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی ، تلویزیون و لباسشویی ) است که در اختیار زوج‌های نیازمند قرار می گیرد.

بابایی عنوان کرد: ارزش هرسری از این جهیزیه‌ها بیش از ۵۰ میلیون تومان است که تمامی کالاها در راستای حمایت از تولیدات ملی و از کارخانجات داخلی تامین شده است.

وی با پیش بینی توزیع ۲۵۰۰ سری جهیزیه تاپایان سال افزود: درسال گذشته نیز با مشارکت خیران وهم افزایی مراکز نیکوکاری و دستگاههای حمایتی ۲۳۷۸ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۸۳ میلیارد تومان ، اهداء شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها