مدیر کل پست استان البرز:

افزایش ۴۷ درصدی پست استان در سه ماه نخست سال ۱۴۰۳

مدیر کل پست استان البرز بیان کرد: در سال ۱۴۰۳ عقد قرارداد با ارزش افزوده و ارائه خدمات با ارزش افزوده باجه‌ای در دستور کار قرار دارد.
مدیر کل پست استان البرز بیان کرد: در سال ۱۴۰۳ عقد قرارداد با ارزش افزوده و ارائه خدمات با ارزش افزوده باجه‌ای در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۱۴۶۳۷۲۴

به گزارش جام جم آنلاین البرز،رضا حمیدپور اظهار کرد: اداره کل پست استان البرز در سه ماه نخست سال ۱۴۰۳ در جذب ترافیک، رتبه ۵ کشور و در بحث درآمد، رتبه ۷ شبکه پستی را کسب نموده است.
وی افزود: رشد درآمد استان در مدت یاد شده ۴۷ درصد و رشد ترافیک نیز ۱۰ درصد بوده است.
مدیر کل پست استان البرز گفت:در حوزه تجارت الکترونیک با رشد ۹ درصد رتبه ۱۷ کشور راداریم.
حمیدپور در پاسخ به این پرسش که برنامه‌های اداره کل پست استان در سال جاری حول چه محور‌هایی خواهند بود گفت: در سال ۱۴۰۳ عقد قرارداد با ارزش افزوده و ارائه خدمات با ارزش افزوده باجه‌ای در دستور کار قرار دارد.
وی گفت: با توجه به اینکه برخی از قرارداد‌های کلان کشور در استان البرز بوده و ازطریق وب سرویس ارائه خدمت می‌شود، توسعه این نوع قرارداد‌ها در دستور کار است و این اقدام باعث کاهش هزینه‌های قبول می‌شوند.
مدیرکل پست استان البرز اظهار کرد: مهمترین عامل که منجر به رضایتمندی مشتریان و افزایش درآمد شبکه خواهد شد افزایش کیفیت ارائه خدمات بوده و پست استان البرز در این خصوص برنامه ریزی و اقدام کرده است.
مدیر کل پست استان البرز، از توسعه قرارداد‌های تجارت الکترونیک و پیگیری ارائه سرویس کرایه در مقصد به عنوان مهمترین برنامه‌های در دست اقدام این استان یاد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها