مدیرعامل تلوبیون مطرح کرد؛

آخرین مناظره‌ای که رکورد زد

مدیرعامل تلوبیون گفت،آمار مخاطبان مناظره ۴ برابر مسابقات فوتبال یورو بود و مناظره پایانی نامزد‌های انتخاباتی هم پربازدیدترین مناظره بوده است.
کد خبر: ۱۴۶۳۳۳۸

به گزارش جام‌جم‌‌آنلاین، خورشیدی،مدیرعامل تلوبیون تصریح کرد: از استقبال کم‌نظیر مخاطبان گفت که مناظره‌های تلویزیونی را از قاب تلوبیون هم دنبال کرده‌اند و در عین حال آماری از میزان بازدید مناظره‌ها اعلام کرد.

وی گفت: پربیننده‌ترین مناظره در دور اول مناظره چهارم بود، می‌توانیم مناظره اول را هم پربیننده‌ترین مناظره بنامیم که بیش از ۲۲۵هزار کاربر همزمان و ۲۶درصد رشد مخاطب نسبت به مناظره چهارم داشت. اما مناظره دوم هم بیش از ۲۷۱هزار کاربر همزمان داشته تا جایی که تقریبا چهار برابر مخاطب مسابقه همزمان فوتبال جام ملت‌های اروپا این مناظره بیننده داشت.

او به این نکته اشاره کرد که سعید جلیلی تا الان بیش از ۹۳ برنامه زنده و با ۱۰۰ کارشناس و مسعود پزشکیان بیش از ۴۶مرتبه پخش زنده و با ۴۱کارشناس در تلوبیون توانستند با محتوایی که تولید کردند شاهد بازدید بیش از دو و تیم میلیون کاربر باشند.

خورشیدی تأکید کرد: برای هفت مناظره پخش شده هم بیش از ۷۰۰کلیپ اختصاصی تولید شده که میلیارد‌ها بار در شبکه‌های داخلی و خارجی فضای مجازی دیده شدند.

مدیرعامل تلوبیون افزود: روز پنجشنبه به دلیل پایان یافتن تبلیغات انتخاباتی محتوای جدید در تلوبیون بارگذاری نخواهد شد، اما مخاطبان برای مقایسه و تصمیم نهایی خودشان می‌توانند همه محتوای دور اول و دور دوم دو نامزد انتخاباتی را به صورت رایگان تماشا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها