دام سیاه ۲ پسرجوان برای دختر ۱۴ساله

دو پسر جوان، دختری ۱۴ساله را در تهران ربوده و با انتقال به خانه اجاره‌ای، او را کتک زده و به زور و تهدید مورد تجاوز قرار دادند.
کد خبر: ۱۴۶۳۱۸۵
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل اردیبهشت امسال، دختری ۱۴ساله همراه والدینش درحالی‌که به‌شدت هراسان بود و گریه می‌کرد به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران آمد و از دو جوان به اتهام آدم‌ربایی مقرون به آزار و نیز مورد تجاوز قرارگرفتن از سوی آنها، شکایت کرد و گفت: «روز حادثه ازخانه یکی از دوستانم بیرون آمدم تا به خانه‌مان در غرب تهران بروم اما هرچه منتظر شدم تاکسی نیامد وحتی به‌صورت اینترنتی هم نتوانستم خودروبگیرم.حدود نیم‌ساعتی می‌شد کنار خیابان منتظر مانده بودم که خودروی ال‌ نودی با دو سرنشین جوان، مقابلم توقف کرد. آنها وانمود کردند مسافربرهستند و حتی یکی از آنها برای کسب اعتمادم، کارت ملی‌اش را با فاصله نشان داد که همان لحظه، نامش را به خاطر سپردم. با این حال قبول نکردم سوار خودرو شوم اما طوری حرف زدند که سرانجام باورم شد واقعا مسافربر هستند و سوار خودرو شدم. راننده به سمت مقصدم ادامه مسیر داد، اما بعد از طی مسافتی، تغییر مسیر داد که اعتراض کردم. لحظاتی بعد راننده خودرو یکدفعه توقف کرد و جوان همراه او پیاده شد و به سمت صندلی عقب آمد و در‌ها قفل شدند. التماس کردم گوشی‌ام و هر چه پول و طلا دارم را بردارند و  بلایی سرم نیاورند اما این التماس‌ها بی‌نتیجه بود. داخل خودرو کتکم زدند. مردی که کنارم نشسته بود، سرم را زیر صندلی برد و با تهدید چاقو را سمت پهلویم گرفت. دقایقی بعد خودرو متوقف شد، مرا بیرون آوردند و به یکی از طبقات در ساختمانی بردند، ‌سپس مرا به اتاقی در آن خانه بردند و به‌شدت کتکم زدند و هردوی‌شان به نوبت به من تجاوز کردند. 
شاکی ادامه داد: حتی خواستم خودم را از پنجره ساختمان به بیرون بیندازم که مرا گرفتند و پس از آن‌که دوباره کتکم زدند، سوار خودرو ادامه مسیر دادند و مرا حوالی مقصدم از خودرو بیرون انداختند. با حال بی‌جان به‌سختی خودم را به خانه‌مان رساندم و خانواده‌ام با نگرانی مرا به بیمارستان بردند. 
با این شکایت، تحقیقات پلیس آگاهی تهران دراین زمینه آغازشد وچهره‌نگاری رایانه‌ای ازمتهمان انجام و دستور توقیف خودرو صادر شد.در ادامه این جست‌و‌جوها سرانجام ماموران چند روز پیش رد خودروی مورد نظر را یافتند و راننده به نام شهروز بازداشت شد و در اظهاراتش گفت: آن روز، من و دوستم سوار خودرو در خیابان تردد داشتیم که شاکی سراسیمه از یک خودروی پژو پیاده شد و به ما پناه آورد. مدعی بود راننده پژو او را ربوده و به وی تجاوز کرده و به سختی از دستش فرار کرده. با التماس خواست او را با خودمان ببریم تا متهم دوباره پیدایش نکند، ما هم دل‌مان سوخت واو را با خودمان بردیم و درمحله‌ای که خواسته بود، پیاده‌اش کردیم. ما در ربودن و تجاوز به او نقشی نداشتیم.
با اعتراف‌های او بود که همدستش نیز دو روز پیش بازداشت شد و گفته‌های دوستش را تکرار و آن را تایید کرد اما ماموران در تحقیقات بعدی متوجه شدند این دو نفر از سوی شاکی مورد شناسایی قرارگرفته‌اند، پزشکی قانونی نیز نشان می‌داد به دختر نوجوان تجاوز شده است، حتی در  ادامه تحقیقات مشخص شد خانه مورد نظر توسط همان دو جوان برای ساعاتی اجاره شده است. بنابراین، شواهد نشان می‌داد که دو جوان بازداشت شده در این ماجرا نقش داشته‌اند.
غلامحسین صادق‌زاده، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با توجه به شواهد به‌دست آمده در پرونده برای دو جوان به اتهام آدم‌ربایی مقرون به آزار در دادسرا قرار قانونی صادر شده است. بخشی از پرونده تجاوز به عنف متهمان به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شده است. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها