رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت:

برخط‌ بودن ۹۹ درصد از شعب اخذ رأی کهگیلویه و بویراحمد

۹۹ درصد شعب اخذ رأی کهگیلویه و بویراحمد برخط‌ هستند.
کد خبر: ۱۴۶۳۱۵۷
به گزارش جام جم آنلاین،جواد هاشمی‌مهر در نشست ستاد انتخابات ضمن قدردانی از برگزار کنندگان عوامل برگزارکننده انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری از آمادگی کامل استان جهت برگزاری دور دوم انتخابات در روز جمعه پیش‌رو خبر داد.
وی افزود: با همکاری فرمانداری‌ها، بخشداران، دهیاران و مردم انتخابات سالم و بدون حاشیه‌ای در روز جمعه گذشته برگزار کردیم و هیچ‌گونه مورد امنیتی در اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری دراستان وجود نداشت.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور با شور و نشاط مردم استان در این دوره انتخابات، گفت: زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی دستگاه‌های امنیتی استان در جهت برقراری نظم و امنیت انتخابات قابل تقدیر است.
وی تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته هیچ گونه مشکل زیرساختی در روز انتخابات وجود نخواهد داشت.
هاشمی‌مهر خاطرنشان کرد: چند روز قبل از انتخابات همه کنده‌کاری دستگاه‌های خدمات‌رسان در سطح استان را ممنوع کردیم که همچنان ادامه دارد.
وی افزود: بیش از ۹۹ درصد شعب اخذ رأی به صورت برخط بودند و تنها یک درصد مناطق روستایی و عشایری غیر برخط بود که با وجود سخت گذر و کوهستانی بودن استان اقدام خوبی در جهت برخط بودن بودن سیستم احراز هویت توسط فناوری صورت گرفت.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تدابیر کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات هیچ‌گونه مشکلی در حوزه خودرویی و تغذیه عوامل برگزاری نداشتیم و برای دور دوم انتخابات که جمعه هفته جاری است، پای کار هستیم تا با مشارکت بالای مردم انتخابات سالمی برگزار شود.
وی تصریح کرد: رسانه ملی و کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان و همه رسانه‌ها نیز عملکرد خوبی داشتند و به موقع اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفت که انتظار است که در پانزدهم تیر به مانند دور اول شکوه حضور مردم را به تصویر بکشانند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها