آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی اعلام کرد:

ساکنان غزه دیگر مایحتاجی برای زندگی‌شان نمانده

آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی تاکید کرد مردم غزه همه چیز خود را از دست داده‌اند و در گرما زیر چادر زندگی می‌کنند.
کد خبر: ۱۴۶۲۸۷۷

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از النشره، آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد که ساکنان نوار غزه همه مایحتاج زندگی خود را از دست داده اند. این سازمان خواستار باز شدن گذرگاه‌ها و ورود کمک‌های غذایی کافی به نوار غزه شد.

این آژانس افزود: مردم غزه به همه چیز نیاز دارند و در زمان بسیار ناامیدکننده‌ای زندگی می‌کنند و تنها پاسخ به آن، کمک رسانی بیشتر است. زباله‌ها در همه جا جمع می‌شود و با افزایش دما مردم زیر چادر‌های پلاستیکی زندگی می‌کنند. 

او تصریح کرد: خانواده‌ها در غزه در کنار کوه‌های زباله و فاضلاب زندگی می‌کنند و با حمام‌های بسیار کم و گرمای طاقت‌فرسای تابستان، شرایط بهداشتی ناامیدکننده‌ای را تجربه می‌کنند.

پیش از این فیلیپ لازارینی، کمیسر کل آنروا طی اطلاعیه‌ای در شبکه اجتماعی ایکس، به آواره شدن بیش از ۸۰ درصد از جمعیت غزه جلب دقت کرد.

او با اشاره به اینکه، ۱۷هزار کودک در غزه بدون حمایت رها شده  یا از خانواده‌های خود جدا مانده‌اند، گفت، در طول جنگ ۴ماهه غزه، نزدیک به ۱۰۰هزار نفر کشته، مجروح یا مفقود شدند. این تقریباً معادل ۵ درصد جمعیت است. به‌راحتی می‌توانید درک کنید  این در شهر یا کشور شما چه معنایی دارد.

لازارینی با تاکید براینکه، درگیری‌ها در غزه ادامه دارد، اظهار کرد، جنگ بی‌وقفه ادامه داشته، اما برنده‌ای وجود نخواهد داشت. تنها درد، بدبختی و اندوه وجود خواهد داشت. زمان آتش‌بس فرا رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها