معرفی فایروال فورتی گیت FG-200G

کد خبر: ۱۴۶۲۳۹۱

معرفی فایروال فورتی گیت FG-200G

 

فایروال‌ فورتی‌گیت FG-200G محصول امنیتی قدرتمندی است که از AI/ML برای محافظت از تهدیدات پیشرفته  استفاده می‌کند.این راهکار مبتنی بر هوش مصنوعی، اطلاعات دقیقی در مورد شبکه ارائه داده و امکان نظارت بر اپلیکیشن‌ها، کاربران و تجهیزات را فراهم می‌کند تا در سریع‌ترین حالت ممکن، تهدیدات احتمالی را بتوان تشخیص داد.

با محافظت از edge، وب و محتوا، امنیتی جامع را برای شبکه‌های سازمانی رقم می‌زند.علاوه بر موارد فوق با اتخاذ رویکردهایی مانند network segmentation و Secure SD-WAN، نقش خود را در افزایش قابل توجه امنیت سایبری، ایفا می‌کند.Universal ZTNA ابزاری هوشمند است که دسترسی کاربر به اپلیکیشن‌ها را به طور خودکار مدیریت نموده و تهدیدات را با اعطا دسترسی، تنها به کاربرانِ تاییدشده، مسدود می‌کند. از سوی دیگر با استفاده از قابلیت‌هایی مانند Threat Protection و SSL Inspection بدون کوچک‌ترین اختلالی در عملکرد شبکه، امنیتی سطح بالا تامین می‌کند. 

دانستی‌های مهم در مورد فایروال‌ فورتی‌گیت FG-200G

  • Gartner Magic Quadrant آن را به عنوان یک سردمدار در حوزه‌ی فایروا‌های شبکه و زیرساخت WAN Edge معرفی کرده است.
  • با برخورداری از یک پردازنده‌ی اختصاصیِ ASIC، سرعت را در حوزه‌ی Secure SD-WAN و Zero Trust افزایش داده و موجبِ عملکرد مطلوب می‌گردد.
  • دارای اینترفیس‌های پرسرعت 10GE می‌باشد.
  • امنیت سازمانی را با خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی FortiGuard تامین می‌کند.
  • نظارتی دقیق بر اپلیکیشن‌ها، کاربران و دستگاه‌های شبکه فراهم می‌کند که فایروال‌های معمولی قادر به انجام آن نیستند.

 

Firewall Throughput39Gbps

New Sessions/Sec390000

Concurrent Sessions11 Million

VPN35Gbps

  معرفی فایروال فورتی گیت FG-200G

 

NP7Lite: یک Security Processing Unit که با هدف افزایش کارایی طراحی شده است.

NP7Lite (SP5): به یک Security Processing Unit اشاره دارد که اساسا با هدف ارتقا بهره‌وری طراحی شده است.طراحی آن مختص اپلیکیشن‌ها بوده و چندین پردازنده در آن تعبیه شده است. تاثیر فراوانی بر همسو شدن عملکردهای شبکه و امنیت داشته و هدف نهایی آن، عملکرد و کارایی درجه یک است. NP7Lite آخرین ورژنِ Security Processing Unit فورتی‌نت است که به نیاز زیرساخت‌های مدرن می‌پردازد.این پردازنده‌ی منحصر‌به‌فرد، در مقایسه با CPUها و network ASICهای نسل قبل، در فایروال‌ فورتی‌گیت FG-200G  پیشرفت قابل توجهی از نظر قدرت پردازش پیدا کرده است.به طور کلی NP7Lite (SP5) علاوه بر این‌که پردازش شبکه و محتوا را ادغام می‌کند، اپلیکیشن‌ها را به سرعت شناسایی می‌کند، ترافیک شبکه را به طور موثر هدایت می‌نماید، عملکرد را طوری بهبود می‌بخشد که از بالاترین میزان ROI اطمینان حاصل کند. 

اینترفیس‌های فایروال fortigate 200g

  • 10 x GE RJ45 ports
  • 4 x GE SFP slots
  • 8 x 5/2.5/GE RJ45 ports
  • 8x 10/GE SFP+/SFP slots

منبع تغذیه فایروال fortigate 200g

فایروال fortigate 200g توسط منبع تغذیه‌ی دوگانه AC که به صورت non-swappable است، پشتیبانی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها