معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت:

بندرچابهار مجهزبه بزرگترین سیلوی غلات تمام مکانیزه جنوب شرق کشور می شود

بندر چابهار به زودی مجهز به بزرگترین سیلوی غلات تمام مکانیزه جنوب شرق کشور خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۶۲۳۴۸

به گزارش جام جم آنلاین،مومنی از مراحل پایانی ساخت سیلوی ۱۰۰ هزار تنی غلات در این بندر خبر داد و گفت: پیش بینی شده در اواخر سالجاری سیلوی غلات ۱۰۰ هزار تنی بندر شهیدبهشتی چابهار آماده بهره برداری شود.
وی ادامه داد: ساخت سیلوی ۱۰۰ هزار تنی غلات بندر شهید بهشتی چابهار با اهداف افزایش ظرفیت انبارش کالا و ظرفیت پذیرش کشتی‌های کالای فله در زمینی به مساحت تقریبی سه و نیم هکتار از مهر ماه ۱۳۹۹ آغاز شده که هم اکنون در مراحل پایانی عملیات ساخت این سازه استراتژیک قرار داریم.
هادی مومنی با بیان اینکه تجهیزات صنعتی سیلوی ۱۰۰ هزار تنی بر روی برج و گالری سیلو در ماه گذشته نصب شد، افزود: عملیات محوطه سازی این طرح در مساحتی به میزان یک هکتار اجرایی شده است.
وی ادامه داد: آبخور مناسب و زیرساخت‌های موجود در بندر چابهار امکان پهلوگیری کشتی‌های بالای ۱۰۰ هزار تن را در این بندر ایجاد کرده است.
مومنی گفت: با ورود کشتی‌های بزرگ غلات و محموله‌های کالا‌های اساسی به بندر چابهار و تکمیل سیلوی ۲۰۰ هزارتنی غلات در بندر شهید بهشتی؛ چابهار از بنادر اصلی کشور در تامین کالا‌های دامی و کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها