آیین کلنگ زنی نیم پست ثابت ۶۳/۲۰ کیلوولت ویگل با حضور فرماندار آران و بیدگل

همزمان با اعیاد قربان و غدیر و با حضور دکتر رضایی فرماندار آران و بیدگل و جمعی از مقامات محلی، لحظاتی پیش آیین کلنگ زنی نیم پست ثابت ۶۳/۲۰ کیلوولت ویگل در منطقه آران و بیدگل به انجام رسید.
کد خبر: ۱۴۶۲۲۷۴

جام جم آنلاین اصفهان؛ مهندس سید محمد رضا نوحی معاون طرح و توسعه این شرکت در آیین کلنگ زنی پست مذکور گفت:  این پروژه دارای یک ترانسفورماتور با ظرفیت ۴۰ مگاولت آمپر ،یک فیدر ترانسفورماتور و ۱۴ فيدر خروجی ۲۰ كيلوولت خواهد بود که به دلیل نیاز منطقه و با مشارکت هیئت امنای شهرک سلیمان صباحی با هزینه ای بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان انجام خواهد شد.
معاون طرح و توسعه برق منطقه ای اصفهان هدف از انجام پروژه مذکور را کمک به توسعه زیر ساخت صنعت ، افزایش  قابلیت اطمینان شبکه ،   تقویت سیستم برق رسانی  ، جبران افت ولتاژ انرژی تحویلی به متقاضیان و  مشترکین در  منطقه شمال استان اصفهان و شهرک صنعتی صباحی بیدگلی برشمرد.
در ادامه مراسم نیز مهندس حجازی مدیر برق شهرستان آران و بیدگل نیاز شدید مشترکین صنعتی جدید شرکت توزیع و نیز متقاضیان دیماندی شهرکهای صنعتی منطقه بالاخص شهرک صنعتی سلیمان صباحی را دلیل احداث پروژه مذکور دانست و گفت:این نیم پست با مشارکت در سرمایه گذاری هیئت امنای شهرک مذکور ایجاد خواهد شد.
شایان ذکر است در پایان مراسم نیز کلنگ احداث پروژه مذکور توسط فرماندار شهرستان آران و بیدگل بر زمین زده شد.

گفتنی است در این پروژه شرکت نوژان نیرو سپاهان به عنوان پیمانکار و شرکت موننکو نیز به عنوان مشاور مشغول فعالیت خواهند بود.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها