تسویه‌حساب خونین اراذل با ۳ کشته

مرد جوان وقتی متوجه شد که دو متهم پرونده قتل برادرش با قرار وثیقه آزاد شدند،آنها را کشت. این ماجرا با درگیری دو گروه برسر یک دختر در جشن تولدی آغاز شده بود.
کد خبر: ۱۴۶۱۸۸۱
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه بیست‌و‌ششم خرداد امسال دو مرد موقع تردد در واوان اسلامشهر از سوی سرنشینان خودروی پژو ۲۰۷ هدف شلیک گلوله سلاح قرار گرفتند‌. آنها به بیمارستان منتقل شده اما ساعتی بعد فوت شدند. با تحقیقات اولیه پلیس معلوم شد که مقتولان ساکن تهران بودند و خودروی عاملان این جنایت متعلق به مردی به نام شهرام است که برادرش مرداد سال ۱۳۹۹ در درگیری میان اراذل و اوباش در سعادت‌آباد تهران به قتل رسیده بود. دو قربانی تیراندازی در واوان در آن جنایت همدست قاتل بودند که مدتی بعد با سپردن وثیقه از زندان آزاد شدند. این در حالی بود که هویت دو همدست عامل تیراندازی مرگبار در واوان نیز به‌دست آمد و هر سه تحت تعقیب قرار گرفتند. ماموران برای دستگیری آنها به خانه‌شان رفتند که آنجا نبودند. مشخصات خودروی آنها به گشت‌های انتظامی گزارش شد تا با دیدن متهمان خودرو را متوقف و آنها را بازداشت کنند. رد مخفیگاه شهرام و دو همدستش چند روز پیش در شهر گرگان استان گلستان به‌دست آمد و با اعزام به آنجا متهمان بازداشت شدند. اسلحه و خودروی‌شان نیز کشف شد.
شهرام در اظهاراتش گفت‌: برادر جوانم با دو برادر که ساکن اسلامشهر بودند، اختلاف و درگیری داشت، حتی دختر مورد علاقه برادرم نیز از او جدا شد و با یکی از آن دو برادر دوست شد. سال ۱۳۹۹ برادرم به جشن تولدی در فشم رفت که آنها آنجا بودند و زخمی‌شان کرد. از برادرم کینه به دل گرفته بودند و سرانجام عصر هفتم مرداد سال ۱۳۹۹ به سمت خودروی برادرم و دوستانش تیراندازی کردند. آنها حتی به برادر زخمی‌ام رحم نکردند و با چاقو به صورتش زدند و او را با همان حال در خیابان با خودرو چرخاندند و بعد مقابل بیمارستانی رها کردند. برادرم سه هفته در بیمارستان بستری بود که فوت شد. در آن ماجرا یکی از دو برادر و همدستان‌شان بازداشت شدند. چند ماه قبل با‌خبر شدم که فرزاد که از عاملان اجیرکردن قاتل برای برادرم بود با یکی از همدستانش با وثیقه آزاد شدند. نمی‌توانستم تحمل کنم آنها آزاد بمانند. سایه به سایه دنبال‌شان بودم تا از آنها انتقام بگیرم. سر‌انجام رد‌شان را در واوان اسلامشهر به‌دست آوردم. من و دو نفر از دوستانم به آنجا رفتیم. مسیر ترددشان را یافتیم و دنبال‌شان بودیم تا در فرصتی مناسب به آنها شلیک کنیم که آن شب فرصت را مناسب دیدیم‌. به سمت‌شان شلیک کردیم که هر دو کشته شدند.
سرهنگ مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با اعتراف‌های اولیه متهمان تحقیقات از آنها در این پرونده ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها