نماینده مردم تهران در مجلس اعلام کرد:

اقدام دولت کانادا علیه سپاه پاسداران نشان دهنده عدم فهم و درک سیاسی است

کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس گفت، کشور‌های تازه به دوران رسیده با ابزار تحریم نمی‌توانند مانع اقتدار سپاه شوند و سپاه پاسداران محکم تر، مصمم‌تر از گذشته کار خود را ادامه خواهد داد و هر جا که نیاز باشد مقتدرانه وارد عمل می‌شود.
کد خبر: ۱۴۶۱۸۳۸
اقدام دولت کانادا علیه سپاه  پاسداران نشان دهنده عدم فهم و درک سیاسی است

 به گزارش جام‌جم آنلاین،اسماعیل کوثری در خصوص اقدام خصمانه جدید کانادا علیه ایران گفت: اروپایی‌ها خودشان سپاه را تحریم نکردند و آن را در لیست گروه‌های تروریستی قرار ندادند، اما کانادا این کار را انجام داد.

کشور‌های تازه به دوران رسیده با ابزار تحریم نمی‌توانند مانع اقتدار سپاه شوند و سپاه پاسداران محکم تر، مصمم‌تر از گذشته کار خود را ادامه خواهد داد و هر جا که نیاز باشد مقتدرانه وارد عمل می‌شود.
 این در حالی است که سپاه تشکیلات منظمی دارد و در طول دوران پس از انقلاب عملکرد مشخص و آشکاری دارد بنابراین در جامعه بین الملل تروریست خواندن این نهاد مایه خنده است.

وی با بیان اینکه این اقدام خصمانه کانادا نشان دهنده عدم فهم و درک سیاسی است، تصریح کرد: این دولت به دلیل عدم درک و برداشت و تعریف صحیح از واژه تروریست چنین اقدامی را انجام داده است.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطر نشان کرد: کشور‌های تازه به دوران رسیده با ابزار تحریم نمی‌توانند مانع اقتدار سپاه شوند و سپاه پاسداران محکم‌تر و مصمم‌تر از گذشته کار خود را ادامه خواهد داد و هر جا که نیاز باشد مقتدرانه وارد عمل می‌شود.

کوثری با بیان اینکه دولت کانادا وابستگی خود را به کشور‌های غربی نشان داد، تصریح کرد: سپاه پاسداران نقش مهمی در دفاع از امنیت ملی کشور و مقابله با گروه‌های تروریستی دارد، بنابراین اقدام کانادا از منظر موازین و اصول پذیرفته شده حقوق بین‌الملل مردود و از نظر اثر، بی‌ارزش است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها