حمله پهپادی گسترده حزب الله لبنان به پایگاه دریایی رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان اعلام کرد که پایگاه دریایی رژیم صهیونیستی را در منطقه اشغالی «رأس الناقوره» هدف حمله گسترده با پهپادهای انفجاری قرار داده است.
کد خبر: ۱۴۶۱۷۶۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از المنار، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان از حمله پهپادی گسترده به یک پایگاه دریایی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب الله با صدور بیانیه ای اعلام کرد: برای حمایت از ملت استوار و مقاومت دلاور فلسطین در نوار غزه و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به شهرک «دیرکیفا» در جنوب لبنان، مجاهدان مقاومت اسلامی امروز جمعه پایگاه دریایی و مرکز تجمع افسران و نظامیان صهیونیست را در منطقه اشغالی «رأس الناقوره» هدف حمله گسترده با پهپادهای انفجاری قرار دادند. پهپادها با دقت به اهداف خود اصابت و تلفات قطعی به اشغالگران وارد کرد و بخشی از پایگاه تخریب شد.

این خبر در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آژیر خطر در شهرک‌های أدمیت، غورین، أیالون، حانیتا، یعرا و عرب العرامشة در شمال فلسطین اشغالی از ترس حمله پهپادی از جنوب لبنان به صدا درآمده است.

این رسانه‌ها همچنین از اصابت دو موشک به منطقه اشغالی رأس الناقوره بدون به صدا درآمدن آژیر خطر خبر دادند.

به اذعان این رسانه‌ها، سه موشک ضد زره هم به پایگاه نظامی رأس الناقوره اصابت کرده است.

رژیم صهیونیستی هم در واکنش به این حملات، شهرک الناقوره را در جنوب لبنان هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد. خبرنگار المیادین از اصایت دست‌کم ۳۰ گلوله توپ ارتش اشغالگر به این شهرک خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها