بازدید مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان از بیمارستان‌ خلیج فارس

کاهش 4 درصدی سزارین و افزایش 16 درصدی جراحی‌ها در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان در بازدید از بیمارستان خلیج فارس بندرعباس اعلام کرد : کاهش 4 درصدی سزارین و افزایش 16 درصدی جراحی ها در این مرکز، نشان دهنده افزایش کیفیت خدمات درمانی است.
مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان در بازدید از بیمارستان خلیج فارس بندرعباس اعلام کرد : کاهش 4 درصدی سزارین و افزایش 16 درصدی جراحی ها در این مرکز، نشان دهنده افزایش کیفیت خدمات درمانی است.
کد خبر: ۱۴۶۱۲۷۷

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان در بازدید از بیمارستان خلیج فارس بندرعباس اعلام کرد : کاهش 4 درصدی سزارین و افزایش 16 درصدی جراحی ها در این مرکز، نشان دهنده افزایش کیفیت خدمات درمانی است.

غلامعباس مومنی همچنین به بیش از 1 میلیون مراجعه در سال گذشته و رضایتمندی 85 درصدی بیمه شدگان از بیمارستان خلیج فارس بندرعباس اشاره کرد واظهار داشت: در سال گذشته نسبت به سال 1401، کاهش 4 درصدی در تعداد سزارین‌های انجام شده در بیمارستان خلیج فارس داشته‌ایم که نشان‌دهنده افزایش کیفیت درمان در این مرکز است.

وی افزود : بیمارستان خلیج فارس بندرعباس، به‌عنوان تنها بیمارستان سازمان تأمین‌اجتماعی در استان هرمزگان، توانسته با ارائه خدمات گسترده‌تر، تعداد عمل‌های جراحی خود را به بیش از 10 هزار مورد برساند که این رقم نسبت به سال 1401، افزایش 16 درصدی را نشان می‌دهد. مومنی تأکید کرد که این روند باید ادامه‌دار باشد و ظرفیت‌های بیشتری ایجاد شود.

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی هرمزگان گفت: بیمارستان خلیج فارس با 217 تخت فعال، دومین بیمارستان بزرگ شهر بندرعباس است و در سال 1402 بیش از 1 میلیون مراجعه در بخش‌های بستری، سرپایی و پاراکلینیک ثبت کرده است. این حجم بالای مراجعه و رضایتمندی 85 درصدی در نظرسنجی ملی سازمان تأمین‌اجتماعی، نتیجه تلاش و تعهد کارکنان و کادر درمان این مرکز است.

مومنی تاکید کرد : توجه به نیازهای بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران و ارائه خدمات بهینه به آن‌ها از اولویت‌های اصلی سازمان است و بیمارستان خلیج فارس بندرعباس به‌عنوان یکی از مراکز اصلی ارائه این خدمات، نقش مهمی در تحقق این اهداف دارد.

وی در پایان از تلاش‌های بی‌وقفه کادر درمان و کارکنان بیمارستان خلیج فارس قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد که با همکاری و هم‌افزایی بیشتر، بتوان خدمات درمانی بهتری به جامعه ارائه داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها