مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان:

دانش آموزان خوزستانی آموزش شنا می بینند

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان :

دوره های آموزشی ارزیابان آزمون های استخدامی مشاغل کیفیت بخشی برگزار شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان از برگزاری دوره های آموزشی ارزیابان آزمون های استخدامی مشاغل کیفیت بخشی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۱۰۱۱

جام جم آنلاین - خوزستان، عبدالله حبیبی ظهر امروز (شنبه 26 خرداد) در گفت و گویی رسانه ای گفت: دوره های آموزشی ارزیابی آزمون های استخدامی مشاغل کیفیت بخشی (مربی تربیت بدنی و سلامت- امور تربیتی و مشاوره- امور تربیتی و سبک زندگی- مشاور) از روزشنبه ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۳ در آموزشگاه مصلی نژاد ناحیه یک اهواز آغاز شد.

 

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان؛ هدف از برگزاری این دوره آموزشی تربیت ارزیابان تخصصی و حرفه ای برای انتخاب معلمان متعهد و متخصص برای نظام تعلیم و تربیت است.

 

وی بیان کرد: این دوره ها توسط اداره کل آموزش و پرورش و معاونت تربیت بدنی و سلامت این اداره کل به مدت ۳ روز بصورت تئوری و عملی برگزار می شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: در دوره مذکور ارزیابان علاوه بر مباحث نظری با روش های ایفای نقش، مصاحبه و بحث گروهی که از آیتم های ارزیابی است آشنا می شوند.

 

حبیبی عنوان کرد: در فرآیند ارزیابی که پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی برگزار خواهد شد تعداد 3 هزار و 105 داوطلب در مشاغل کیفیت بخشی مورد ارزیابی تخصصی قرارمی گیرند واز این تعداد یک هزار و 35 نفر از داوطلبانی که شایستگی های لازم را پس از مراحل ارزیابی کسب کنند، از مهرماه سال جاری جذب آموزش و پرورش خوزستان خواهند شد تا بتوانند به عنوان معلمان متخصص به جامعه دانش آموزی استان خدمت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها