هدیه بنیاد علمی و آموزشی قلم چی به دانش آموزان خوزستانی؛

امضای توافق نامه تکمیل ۹۸ کلاس درس با اولویت مناطق کم برخورد دار

توافقنامه تکمیل و بهره‌برداری ۹۸ کلاس درس با هدف ایجاد بستر مناسب برای ارتقای کیفیت آموزش و پرورش در مناطق محروم و کم برخودار خوزستان فی مابین مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان و مدیران بنیاد علمی آموزشی قلم چی به امضا رسید.
کد خبر: ۱۴۶۰۹۹۱

جام جم آنلاین - خوزستان، محمد سعیدی پورظهر امروز (شنبه 26 خرداد ) در نشستی با مدیران بنیاد علمی آموزشی قلم چی از امضای توافقنامه تکمیل و بهره‌برداری ۹۸ کلاس درس با هدف ایجاد بستر مناسب برای ارتقای کیفیت آموزش و پرورش در مناطق محروم و کم برخودار خبر داد و اظهار کرد: توافق نامه این ۳۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۴ ميليارد تومان برای سال ۱۴۰۳ امضا شده است. 

 

مدیر کل نوسازی مدارس استان در ادامه افزود: از ۳۷ پروژه مورد توافق ۳۰ پروژه تا پایان مهرماه سال جاری تحویل داده خواهد شد و ۷ پروژه دیگر تا پایان آذرماه تحویل داده خواهد شد.

 

وی با تاکید بر لزوم مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی در تکمیل و تحویل پروژه های در حال اجرا استان عنوان کرد: با مشارکت بنیاد علمی و آموزشی قلمچی پروژه ها در دست اجرا در قالب مدارس ۱،۲،۳،۶ و ۹ کلاسه به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

به گفته وی؛این پروژه ها در شهرستان های شادگان، مسجدسلیمان، اندیکا، لالی، و رامشیر است .

 

مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان با اشاره به اینکه ۵۷ درصد مدارس تحویلی این اداره در مناطق روستایی، عشایری و کم برخوردار است بیان کرد: مدارس تحویلی با مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلمچی نیز در مناطق مذکورساخته خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها