رو شدن کارت جدید مقاومت برای افزایش فشار به صهیونیست‌ها

یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: حمله پهپادهای حزب‌الله به حیفا می‌تواند به‌عنوان یکی از ضربات بسیار موثر به ستون فقرات اقتصادی و نظامی رژیم صهیونیستی قلمداد شود.
کد خبر: ۱۴۶۰۸۱۴

رو شدن کارت جدید برای افزایش فشار به رژیم صهیونیستی

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، سیدرضا صدرالحسینی در گفت‌وگو با جام جم آنلاین، در خصوص حمله پهپادهای حزب الله به حیفا گفت:  با توجه به اینکه در طول چهار ماه گذشته میزان و عمق حملات حزب الله به رژیم کودک کش صهیونیستی رو به افزایش بوده است این رژیم برای برون رفت از بن‌بست داخلی و بین‌المللی مجبور به اقدامات تروریستی و شناسایی فرماندهان حزب الله شد و در اوایل هفته یکی از فرماندهان حزب الله را به شهادت رساند.
وی افزود: به این ترتیب پیش‌بینی می‌شد که حزب الله در مقابل این اقدام تروریستی یک اقدام جدید و یا یک کارت جدید را برای افزایش فشار به رژیم صهیونیستی رو کند.
صدرالحسینی افزود: از این بابت استفاده از پهپادهای مدرن حزب الله که تاکنون در طول ۸ ماه گذشته استفاده نشده بود به کار گرفته شد و با توجه به توانمندی عبور از پهپادها و عبور از پدافندهای گوناگون رژیم صهیونیستی توانست به یکی از مهم‌ترین بنادر اقتصادی و سیاسی رژیم صهیونیستی تهاجمی را انجام داده و خسارات قابل توجهی را به حوزه نظامی و اقتصادی رژیم صهیونیستی وارد کند.
این کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: حیفا یکی از بنادر مهمی است که هم مراکز مهم ساخت سلاح مثل شرکت رافائل در آن وجود دارد و پس از ساخت این سلاح‌ها هم به کشورهای مختلف برای مقابله با محور مقاومت صادر می‌شد و هم بخشی از آن برای تداوم و استمرار نسل کشی مردم غزه بهره‌برداری می‌شد.
صدرالحسینی گفت: با توجه به این مطالبی که عنوان شد حمله پهپادهای حزب‌الله به این حیفا می‌تواند به عنوان یکی از ضربات بسیار موثر به ستون فقرات اقتصادی و نظامی رژیم صهیونیستی قلمداد شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها