مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان:

صدور شناسنامه در سریع ترین زمان اولویت مهم ثبت احوال هرمزگان

مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان، گفت: صدور شناسنامه در سریع ترین زمان ممکن یکی از اولویت های مهم ثبت احوال هرمزگان است.
مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان، گفت: صدور شناسنامه در سریع ترین زمان ممکن یکی از اولویت های مهم ثبت احوال هرمزگان است.
کد خبر: ۱۴۶۰۸۰۶

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان، گفت: صدور شناسنامه در سریع ترین زمان ممکن یکی از اولویت های مهم ثبت احوال هرمزگان است.

 ابراهیم هویدا اشاره به اهمیت الکترونیکی کردن خدمات اظهار داشت:اجرای پروژه تجمیع چاپ شناسنامه‌های مکانیزه ، سرآغازی برای ایجاد سایر سرویس‌های متمرکز پستی در پنجره واحد خدمات الکترونیک است که اجرای این قبیل خدمات از طریق شرکت ملی پست، کاهش رفت و آمد‌های غیرضروری درون شهری و جلوگیری از اتلاف منابع و هزینه‌ها، کاهش آلودگی هوا و افزایش سرعت خدمات رسانی به مشتریان تمام سازمان‌ها، ارگان‌ها و سایر نهاد‌ها را به دنبال خواهد داشت.

هویدا در نشست کارگروه تجمیع چاپ و توزیع شناسنامه هرمزگان که بصورت مستمر برگزار می شود، عنوان کرد: خوشبختانه تمامی زیرساخت‌های لازم برای شروع این طرح در ثبت احوال هرمزگان فراهم شده و در حال حاضر صدور شناسنامه های مکانیزه با توجه به شرایط فعلی و نزدیک بودن انتخابات درد دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

وی یادآور شد: طرح تجمیع چاپ و توزیع شناسنامه‌ها در راستای الکترونیکی نمودن خدمات و با هدف تکریم ارباب رجوع ، خدمت رسانی مطلوب تر و درنهایت افزایش رضایتمندی مردم اجرا می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها