مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان:

پویش نذر قربانی در خوزستان آغاز شد

مدیر کل کمیته امداد خوزستان خبر داد؛

پرداخت بیش از 9 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد خوزستان

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان در سال 1402 بالغ بر 9،060 فقره تسهیلات به ارزش 177 میلیارد تومان به مددجویان پرداخت کرده است.
کد خبر: ۱۴۶۰۷۱۷

جام جم آنلاین - خوزستان، جمال شیبه ظهر امروز (چهارشنبه 23 خرداد) بیان کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان در سال 1402 بالغ بر9 هزار و 60 ،فقره تسهیلات به ارزش 177 میلیارد تومان به مددجویان پرداخت کرده است؛ اقدامات صندوق، جذب منابع مردمی در راستای ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی، ودیعه مسکن، خرید، تعمیرات و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی و ارائه تسهیلات درمانی و فرهنگی به نیازمندان جامعه است.

 

وی گفت: توسعه مشارکت‌های مردمی ، توانمندسازی خانوارهای کم‌برخوردار، افزایش رضایتمندی خانوارهای خدمت گیرنده، تامین حداقل نیازهای اساسی خانوارهای نیازمند، کاهش آسیب‌های اجتماعی، حفظ کرامت انسانی مددجویان از اهداف ایجاد این صندوق است.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، با توجه به نام گذاری امسال به نام "جهش تولید با مشارکت مردم"، خیرین و نیکوکاران استان به ویژه شرکت ها، سازمان ها، صنایع و... را در قالب طرح مسئولیت اجتماعی به سرمایه گذاری در صندوق امداد ولایت استان دعوت کرد.

 

در ادامه مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خوزستان نیز در این نشست چشم انداز و هدف گذاری سال جدید را اعطای 10 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان عنوان کرد.

 

محمود منصوری با تاکید براینکه این صندوق مسیری برای کمک خیران به نیازمندان است ادامه‌داد: سال گذشته بیش از دو هزار و 500 هزار فقره تسهیلات از طریق بانک های عامل مهر و رسالت با هدف توانمندسازی و گره‌گشایی درقالب تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ 50 میلیارد تومان پرداخت شده است.

 

در قالب جذب سپرده و انعقاد تفاهم نامه های مربوطه مبلغ 25 میلیارد تومان جذب گردیده است که از اینظر به لطف خدا و همت خیرین و سپرده گذاران تعهد جذب سپرده استان محقق شده است.

 

وی با اشاره به راه اندازی شعبه مجازی صندوق امداد ولایت اظهار داشت: در سال گذشته تعداد 14 هزار و 812 فقره درخواست افتتاح حساب، صدور کارت بانکی المثنی و فعال سازی اینترنت از طریق شعبه مجازی صندوق استان انجام گردیده که به لحاظ حجم و تعداد خدمت انجام گرفته خوشبختانه استان خوزستان رتبه نخست را در بین سایر استانهای کشور کسب کرده است.

 

منصوری با اشاره به طرح قرض ماندگار و طرح مسئولیت اجتماعی گفت: در این طرح ها خیران و سازمان هایی که نیت کمک به تسهیلات قرض الحسنه به منظور رفع مشکلات نیازمندان را داشته باشند می توانند کمک‌های خود را به این صندوق واریز نمایند تا پس از هم افزایی ، تمامی اعتبار به صورت تسهیلات قرض الحسنه در اختیار مددجویان و نیازمندان قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه صندوق امداد ولایت، محل تجمع خیران برای حمایت از نیازمندان است از مردم نیکوکار خواست با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در این صندوق واقع در اهواز امانیه میدان راه آهن یا مراجعه به سایت www.sqev.ir، ضمن ترویج سنت قرض‌الحسنه، به نیازمندان و محرومان جامعه کمک و آن‌ها را در رفع نیازهایشان یاری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها