مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان:

پویش نذر قربانی در خوزستان آغاز شد

مدیر کل کمیته امداد خوزستان

نخستین آشپزخانه طرح اطعام حسینی در خوزستان افتتاح شد

مدیر کل کمیته امداد خوزستان گفت: با افتتاح نخستین آشپزخانه طرح اطعام حسینی در استان، پویش اطعام و احسان حسینی در سراسر استان آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۶۴۰۶۹

جام جم آنلاین - خوزستان، جمال شیبه پیش از ظهر امروز (دوشنبه 18 تیر) در آئین افتتاح نخستین آشپزخانه طرح اطعام حسینی که در مرکز نیکوکاری کوی علوی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در طول ماه محرم و صفر ۲۰۰ آشپزخانه طرح اطعام حسینی در شهرستان مختلف خوزستان با مشارکت مراکز نیکوکاری به بهره‌برداری می‌رسد.

 

مدیر کل کمیته امداد خوزستان در تشریح برنامه‌های کمیته امداد در ایام محرم و صفر اظهار کرد: پویش اطعام و احسان حسینی با همکاری این نهاد و مراکز نیکوکاری و هیات های مذهبی از ابتدای محرم آغاز شده و تا پایان صفر ادامه دارد. طبق برنامه‌ریزی و هدف گذاری انجام شده، تعداد آشپزخانه‌های فعال و همچنین طبخ غذا برای نیازمندان پیش‌بینی می‌شود با همکاری خیرین و نیکوکاران در ماه محرم و صفر نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.

 

وی اضافه کرد: علاوه بر فعالیت آشپزخانه‌های اطعام حسینی در طول ماه محرم، حسینیه‌ها و مساجد نیز غذای گرم طبخ و بین عزاداران و نیازمندان توزیع می‌کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: پویش "اطعام و احسان حسینی" در قالب طبخ و توزیع غذای گرم و همچنین تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان و با استفاده از ظرفیت هیات های مذهبی، مراکز نیکوکاری و خیّران با هدف ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری از یکم محرم الحرام آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

 

شیبه ادامه داد:مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری #۸۸۷۷*۰۶۱* به صورت استانی، نذر خود را در پویش اطعام و احسان حسینی اهدا کنندوکمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها