توسط بانک ملی در البرز صورت گرفت؛

پرداخت سهمیه ۱۰۰ درصدی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

بانک ملی ایران بیش از ۱۰۰ درصد سهمیه پرداختی بانک مرکزی، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری را از محل سپرده‌های مردمی نزد این بانک در سال گذشته پرداخت کرده است.
بانک ملی ایران بیش از ۱۰۰ درصد سهمیه پرداختی بانک مرکزی، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری را از محل سپرده‌های مردمی نزد این بانک در سال گذشته پرداخت کرده است.
کد خبر: ۱۴۶۰۵۳۰

به گزارش جام جم آنلاین البرز، مهرپویا رییس امور شعب بانک ملی ایران در استان البرز در سالروز ازدواج حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) و فاطمه الزهرا سلام الله علی‌ها و روز ازدواج ضمن تبریک این روز فرخنده و ضرورت تسهیل و تأمین ازدواج‌های آسان برای جوانان در کشور از سوی تمامی دستگاه‌های متولی، بیان کرد: بانک ملی به عنوان بانک مردمی از محل منابع داخلی و سپرده‌های قرض الحسنه مردمی در اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری در حوزه سیاست حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تبیین شده توسط دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته در شبکه بانکی پیشگام بوده و بیش از ۱۰۰ درصد سهمیه پرداختی و ابلاغی توسط بانک مرکزی از محل سپرده‌های قرض الحسنه مردمی را پرداخت کرده است.
مهرپویا افزود: بر اساس آمار‌های اعلام شده بانک ملی در سطح استان البرز در سال گذشته از ابتدای فرودین تا پایان اسفند ماه، تعداد ۴ هزار و ۴۹۱ نفر بالغ بر ۹.۰۶۸.۳۰۰ میلیون ریال به متقاضیان واجد شرایط که در سامانه بانک مرکزی ثبت نام نمودند، تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.
لازم به ذکر است بر اساس قوانین بالادستی و مصوبات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، از ابتدای سال جاری وام قرض الحسنه ازدواج برای هریک از زوجین سه میلیارد ریال، ده ساله پرداخت می‌شود و متقاضیانی که تاریخ عقد آن‌ها از سال ۱۳۹۹ به بعد بوده و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده اند می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها