مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه

مدت انتظار در ایستگاه‌های اتوبوس کرمانشاه به ۱۵ دقیقه می‌رسد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه؛

بیش از ۷۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ۷۳ هزار و ۴۰۰ لیتر انواع فرآورده‌های های نفتی قاچاق در گمرک پرویزخان شهرستان قصرشیرین خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۰۵۱۲

جام جم آنلاین؛ سردار مهدی حاجیان  اظهار کرد: ماموران یگان امداد قصرشیرین هنگام گشت حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان موفق به شناسایی چند دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از متوقف کردن و بازرسی این کامیون ها، ۷۳ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل و بنزین را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ارزش محموله های سوختی کشف شده براساس نظر کارشناسان ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است که در این رابطه پنج قاچاقچی سوخت نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گفته وی، مبارزه با پدیده قاچاق سوخت از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه در سال جاری است.

استان کرمانشاه در مجموع ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در امتداد این مرز ۲ مرز رسمی و پنج بازارچه رسمی فعال است و سالانه بیش از سه میلیارد دلار کالا از این مرزها به خارج از کشور صادر می‌شود.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار جمعیت در غرب کرمانشاه، با کشور عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز مشترک دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این مرزها انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها