مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه

مدت انتظار در ایستگاه‌های اتوبوس کرمانشاه به ۱۵ دقیقه می‌رسد

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه؛

تداوم رگبار و رعد و برق‌های کرمانشاه

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به رگبار و رعد و برق‌های قابل توجهی که طی روزهای اخیر و خصوصا شب گذشته در استان شاهد بودیم، گفت: به نظر می‌رسد پیک این رگبارها را پشت سر گذاشتیم.
کد خبر: ۱۴۶۰۵۰۵

جام جم آنلاین؛ علی محمد زورآوند، با اشاره به امواج ناپایداری که طی روزهای اخیر جو استان را تحت تاثیر قرار داده و باعث وزش باد، رعد و برق و رگبار پراکنده در نقاط مختلف استان شد، گفت: پیک فعالیت این امواج را روز گذشته (۲۱ خرداد) شاهد بودیم.

وی ادامه داد: احتمال وقوع چنین ناپایداری‌هایی کم و بیش تا پایان هفته و خصوصا طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۴ و ۲۵ خرداد) وجود دارد و ممکن است نمود آن در نوار شرقی استان بیشتر باشد. البته این بارش‌ها دیگر به گستردگی و شدت روز گذشته که اکثر نواحی استان را تحت تاثیر قرار داد، نخواهد بود.

زورآوند وقوع چنین ناپایداری‌هایی از جمله رعد و برق و رگبار شدید باران را برای این موقع از سال طبیعی دانست و خاطرنشان کرد: هنوز در فصل بهار قرار داریم و چنین بارش‌هایی در فصل بهار و حتی گاهی در اوایل تابستان نیز رخ می‌دهد.

وی درباره رعد و برق‌های مکرر نیز اظهارکرد: هر زمان ابر در آسمان باشد و وزش باد را نیز داشته باشیم، احتمال اینکه ابرها بار الکتریکی بگیرند و رعد و برق رخ بدهد، زیاد است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه درباره وضعیت بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در نواحی مختلف استان نیز اظهارکرد: بیشترین بارش از کوزران و به میزان ۲۰ میلی‌متر رخ داد و پس از آن صحنه با ۹ میلی‌متر و بیستون با هشت میلی‌متر بیشترین بارش را داشتند.

به گفته مدیرکل هواشناسی استان، میزان بارش شهر کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۶.۵ میلی‌متر بوده و در سایر نواحی استان نیز عمدتا بارش کمتر از شش میلی‌متر را داشتیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها