آغاز احداث چمن ورزشگاه قلعه رئیسی و نامگذاری به نام شهید رئیسی

کار کاشت چمن ورزشگاه شهر قلعه رئیسی از جمله مطالبات جوانان منطقه آغاز شد و تا هفته دولت به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۴۶۰۴۹۸

به گزارش جام جم آنلاین،بخشدار چاروسا با بیان اینکه پس از 20 سال شاهد کاشت چمن ورزشگاه شهر قلعه رئیسی هستیم گفت: از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار، فرمانداران و مدیرکل ورزش و جوانان استان و همه کسانی که برای اعتبارات این طرح تلاش کردند تشکر می کنم.
ایزدخواه با تقدیر از خبرنگاران در زمینه بیان مشکلات منطقه به خصوص مسائل ورزشی افزود: ساخت ورزشگاه قلعه رئیسی در سفر اول رئیس جمهور شهید مصوب شد و در سفر دوم ایشان به استان شاهد تحول اساسی در زمینه تزریق اعتبارات بودیم.
وی ادامه داد: نام این ورزشگاه با هماهنگی مسئولان به نام آیت الله رئیسی نامگذاری می شود و از پیمانکار خواسته شده هر چه سریع تر تابلوی مزین به نام این شهید والامقام را نصب کند.
ایزدخواه با اشاره به اینکه این چمن از نوع بهترین نوع چمن طبیعی در سطح کشور است بیان کرد: کار کاشت چمن این مجموعه ورزشی توسط شرکت پیمانکاری دزفول خوزستان آغاز شده و تا هفته دولت به بهره برداری می رسد. 
حجت الاسلام حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی در حاشیه کاشت چمن این مجموعه ورزشی با تقدیر از تلاش همه کسانی که در سالهای گذشته برای این موضوع تلاش کردند گفت: یکی از معضلات اساسی که نیاز جوانان و نوجوانان هم هست کمبود امکانات ورزشی همچون زمین چمن و سالن های ورزشی است که امید واریم مسئولان در این خصوص توجه ویژه ای به این مهم داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها