معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد خبرداد:

برگزاری آزمون استخدامی شهید زین‌الدین در استان یزد

یزد- جلال عرب‌خردمند معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد خبر از برگزاری آزمون استخدامی شهید زین‌الدین در استان داد و گفت: این آزمون صبح روز جمعه 25 خرداد ماه 1403 در محل حوزه جهاد دانشگاهی یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۶۰۴۹۵

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، جلال عرب خردمند با اعلام این خبر اظهار داشت: از این آزمون استخدامی که به منظور تامین نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی استان یزد برگزار می‌شود در مجموع 506 نفر ثبت نام کرده‌اند که 368 نفر مرد و 138 نفر زن هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد، گفت: اعلام نتایج آزمون استخدامی شهید زین‌الدین تقریبا یک ماه بعد از برگزاری آن خواهد بود و اسامی 5 برابر ظرفیت جهت شرکت در فرایند ارزیابی تکمیلی معرفی خواهند شد.  

عرب خردمند بیان داشت: آزمون شهید زین‌الدین زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار خواهد شد و نظارت بر آن در استان توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواهد بود.

نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور در استان، اظهار داشت: در آزمون شهید زین‌الدین ویژه استان یزد در مجموع 80 نفر جذب دستگاه‌های جهاد کشاورزی، انتقال خون، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خواهند شد. 

به گفته عرب خردمند، این آزمون بر طبق قوانین و مقررات، دارای سهمیه‌های آزاد، ایثارگران و معلولان خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها