مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت:

محکومیت شرکت متخلف فرآورده‌های گوشتی در زاهدان

دبیرکارگروه ساماندهی بازار املاک و مستغلات استان سیستان و بلوچستان گفت:

معرفی ۴ واحد مشاور املاک متخلف زاهدان به تعزیرات حکومتی

در بازرسی‌ روز گذشته چهار واحد مشاور املاک متخلف در زاهدان شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
کد خبر: ۱۴۶۰۳۴۸

به گزارش جام جم آنلاین،علی رحمدل از عزم اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برای ساماندهی مشاوران املاک متخلف خبر داد و گفت: این بنگاه‌های مشاور املاک دارای تخلفاتی نظیر رعایت نکردن قوانین صنفی، فرار مالیاتی و ارائه نکردن صورت حساب بودند.
وی تاکید کرد: مطابق قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بهاء مشاور املاک تنها در صورت ورود با پنل مشاور املاک و مطابق تعرفه مصوب حق دریافت حق الزحمه را خواهد داشت در غیر این صورت با ثبت قرارداد با کاربری مستاجر در سامانه به هیچ عنوان حق دریافت حق الزحمه را ندارد و به منزله فرار مالیاتی و همچنین تخلف صنفی محسوب شده و مطابق قانون برخورد خواهد شد.
دبیر کارگروه ساماندهی بازار املاک و مستغلات استان سیستان و بلوچستان افزود: در این بازدید یک مورد تخلف در این حوزه مشاهده شد که در همان لحظه و پس از بررسی مبلغ دریافتی توسط مشاور املاک متخلف به متضرر بازگردانده شد.
رحمدل تاکید کرد: با توجه به اهمیت حوزه مسکن، طرح نظارت بر مشاوران املاک در این استان با جدیت در حال انجام است و با هرگونه اقدامی که منجر به افزایش بی‌ضابطه در قیمت ملک یا اجاره‌بها شود در قالب این طرح برخورد قانونی می‌ شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها