آماده سازی ۳۷۸ پایگاه اوقات فراغت آموزش و پرورش برای تابستان

آموزش و پرورش خراسان جنوبی، برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان امسال، ۳۷۸ پایگاه را آماده سازی کرده است.
کد خبر: ۱۴۶۰۳۳۴

به گزارش جام جم آنلاین،مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: این پایگاه‌ها با شعار"تربیت بدون توقف" از هفته اول تیرماه، فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

آماده سازی ۳۷۸ پایگاه اوقات فراغت آموزش و پرورش برای تابستان

موسوی نژاد افزود: از مجموع پایگاه ها، ۱۱۶پایگاه درمدارس، ۱۰۰ پایگاه در بسیج دانش آموزی و۱۷۱ پایگاه در کانون‌های فرهنگی و تربیتی و پرورش فکری، سازمان دانش آموزی، دارالقرآن ها، هلال احمر، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، پژوهشسراها، سالن‌های ورزشی و اردوگاه‌ها مستقر خواهند بود.

وی گفت: محتوای دوره‌های آموزشی این پایگاه‌ها از دهم خردادماه جاری، در سامانه نورینو تعریف شده و همزمان کار نام نویسی از دانش آموزان نیز در پنجره‌ی فعالیت‌های تابستانی سامانه نورینو آغاز می‌شود و تا هفته اول تیرماه ادامه دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: فعالیت پایگاه‌های تابستانی، هفته اول تیرماه آغاز می‌شود و تا بیست شهریور سال جاری ادامه دارد که نظارت، ارزیابی و سنجش میدانی پایگاه‌های تابستانی نیز با حضور اعضای ستاد فعالیت‌های تابستانی، از سوم تیر آغاز و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.

موسوی نژاد همچنین افزود: استفاده دانش آموزان از محتوا‌های تولید شده درشبکه شاد، کشف استعداد دانش آموزان و تنوع کلاس‌ها از جمله مزایای استفاده از فرصت فضای مجازی، در پایگاه‌های اوقات فراغت به شمار می‌روند.

وی تجهیز پایگاه‌های اوقات فراغت از جمله تامین اینترنت رایگان و تجهیزات مناسب برای تولید محتوای الکترونیکی و تأمین منابع برای تشویق مربیان و دانش آموزان با رویکرد تقویت خلاقیت و ایده پردازی را از مهمترین مشکلات موجود در مسیر این پایگاه‌ها برشمرد.

تابستان پارسال ۴۶ هزار و۵۹۶ دانش آموز دختر و پسر استان، درکلاس‌های غنی سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش خراسان جنوبی شرکت کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها