تردد بیش از سه میلیون خودرو در تعطیلات نیمه خرداد از محورهای مواصلاتی البرز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از تردد بیش از ۳ میلیون ۸۵۹  هزار خودرو در تعطیلات نیمه خرداد از محورهای مواصلاتی استان البرز خبر داد .
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از تردد بیش از ۳ میلیون ۸۵۹ هزار خودرو در تعطیلات نیمه خرداد از محورهای مواصلاتی استان البرز خبر داد .
کد خبر: ۱۴۶۰۲۴۰

به گزارش جام جم آنلاین البرز،علی زندی فر اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار ثبت شده توسط سامانه‌های ثبت تردد مرکز مدیریت راه‌های البرز از تاریخ ۱۳ تا ۱۸ خرداد امسال ۳ میلیون ۸۵۹ هزار و ۴۷۵ خودرو در تعطیلات نیمه خرداد از محور‌های مواصلاتی استان البرز تردد داشتند.
وی افزود بر همین اساس یک میلیون و ۹۳۲ هزار و ۳۰۸ وارد استان البرز شدند این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳/۴ درصد افزایش نشان میدهد.

زندی فر بیان کرد: همچنین در این بازه زمانی یک میلیون و ۹۲۷ هزار و ۱۶۷ خودرو از استان خارج شده که این آمار نیز نسبت به سال گذشته در این بازه زمانی ۴/۵ درصد افزایش داشته است.
وی افزود: بر مبنای این اطلاعات، میزان تردد بین استانی در محور‌های استان البرز نسبت به سال گذشته ۸/۸ درصد بیشتر بوده است.
زندی فر با بیان اینکه در این بازه زمانی آزادراه تهران – کرج با متوسط تردد ساعتی ۶۲۹۱ تردد پرترددترین محور استان بودند، گفت: عمده مقاصد سفر هم استانی‌های البرزی به تهران، قزوین، گیلان، مازندران و مرکزی بوده و بیشترین پلاک رویت شده در محور‌های استان مربوط به استان‌های تهران، قزوین، گیلان و آذر بایجان شرقی بودند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پایان یادآور شد: در این مدت سرعت متوسط وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان ۶۷.۹ کیلومتر در ساعت بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها