معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه وشهرسازی سیستان وبلوچستان گفت:

ساخت ۳۷ کیلومتر بزرگراه در مسیر میرجاوه- زاهدان- بم

پیشرفت ۷۵ درصدی ساخت بزرگراه زابل- زهک

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از پیشرفت ۷۵ درصدی ساخت بزرگراه در محور زابل- زهک خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۰۲۰۹

به گزارش جام جم آنلاین،مهدی پارسی گفت:ساخت بزرگراه در این محور با هدف تسریع در رفت و آمد وسایل نقلیه و کاهش تصادفات جاده‌ای و کمک به توسعه منطقه از سال ۱۴۰۱ بطول ۲۱ کیلومتر آغاز شد که تاکنون ۱۶ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده است.
وی ادامه داد: تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بزرگراه در این مسیر هزینه شده است و همچنان برای تکمیل مابقی مسیر ۱۶۵ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شتاب کار‌های عمرانی در دولت سیزدهم به گونه‌ای است که اکنون انتظار مردم برای انجام کار‌های بزرگ توسط مسوولان افزایش یافته است، تاکید کرد: تخصیص به موقع اعتبارات زمینه ساز بهره برداری از این پروژه مهم راه سازی در استان در سالجاری خواهد بود.
پارسی با اشاره به تقاطع غیر هم سطح عطاء محمد گفت: این تقاطع یکی از نقاط پرتردد در کریدور بزرگراهی جنوب به شمال سیستان و بلوچستان است که با بهره‌برداری از آن در آینده نزدیک ضمن روان شدن ترافیک و اصلاح نقطه حادثه خیز در محور زابل- زهک شاهد کاهش بروز تصادفات خواهیم بود.
وی افزود: پیشرفت فیزیکی این تقاطع در حال حاضر ۵۰ درصد است و تکمیل آن نیز ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها