مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛

آمادگی اماکن ورزشی کرمانشاه برای فصل تابستان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه ۱۶۰۰ مکان ورزشی در سطح استان در فصل تابستان مهیای خدمات‌رسانی به مردم است، گفت: ورزش می‌تواند سلامتی جسم و روح را به مردم هدیه دهد، برای همین از شهروندان می خواهیم در فصل تابستان توجه بیشتری به ورزش داشته باشند.
کد خبر: ۱۴۶۰۱۶۲

جام جم آنلاین؛ منوچهر حاتمی، با اشاره به آمادگی اماکن ورزشی کرمانشاه برای حضور ورزشکاران و علاقمندان به ورزش در فصل تابستان، اظهار کرد: در سطح استان کرمانشاه حدود ۱۶۰۰ مکان ورزشی اعم از سالن‌های ورزشی، استخرها، باشگاه‌های بدنسازی، خانه‌های ورزش روستایی و... وجود دارد که در طول سال به ورزشکاران رشته‌های ورزشی مختلف خدمت‌رسانی می‌کنند. 

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ۳۳۹ خانه ورزش نیز در سطح روستاهای استان در ایام تابستان فعال خواهند بود. 

وی با بیان اینکه برنامه‌های ورزشی ویژه ایام تابستان در سطح ۶۰۰ مکان ورزشی استان برپا می‌شود، عنوان کرد: در سطح هر پایگاه دو برنامه ویژه را برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان تعریف کرده‌ایم. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: برنامه‌هایی که برای این ایام تدارک دیده شده، در سه سطح مناطق روستایی، مناطق محروم و مناطق شهری خواهد بود. 

وی تاکید کرد: در سطح روستاها با همکاری هیات ورزش روستایی مسابقاتی را در تعدادی از بازی‌های بومی محلی برگزار خواهیم کرد و به نفرات برتر جوایزی اهداء می‌شود. 

حاتمی یادآورشد: همچنین برای توسعه ورزش در سطح  محلات کم برخوردار و حاشیه شهر کرمانشاه، در فصل تابستان در ۱۰ محله کم برخوردار برگزاری مسابقات ورزشی شاخص را در دستور کار قرار داده‌ایم. 

به گفته این مسئول، یکی دیگر از برنامه‌های تدارک دیده شده برای این فصل برگزاری برنامه‌ها و مسابقاتی در سطح محلات شهری است تا تابستانی پرتحرک برای خانواده‌های کرمانشاهی رقم بخورد. 

وی در ادامه از برپایی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در سطح استان هم برای فصل تابستان خبرداد و گفت: در سطح شهر کرمانشاه ۲۰ ایستگاه و در هر شهرستان نیز دو ایستگاه و جمعا ۴۶ پایگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی با حضور مربیان در سطح استان فعال خواهد بود. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها