حمله حزب‌الله لبنان به۳شهرک صهیونیست‌نشین ویک مقر نظامی صهیونیستی

حزب‌ الله لبنان از حمله به ۳ شهرک صهیونیست‌نشین و یک مقر فرماندهی نظامی در شمال سرزمین‌ های اشغالی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۰۱۲۹

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات موشکی جدید خود علیه رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌ الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی علیه روستاهای پایدار جنوبی و خانه‌های امن و هدف قراردادن غیرنظامیان به ویژه در شهرک عیترون که به شهادت ۲ شهروند و زخمی‌شدن چندین نفر دیگر انجامید، رزمندگان مقاومت اسلامی روز شنبه هشتم ژوئن ۲۰۲۴ ساختمانی وابسته به اطلاعات نظامی (دشمن) را در شهرک مسکاف عام با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

حزب‌ الله لبنان تصریح کرد: هدف قراردادن این ساختمان به انهدام و آتش‌گرفتن آن و هلاکت یا زخمی‌شدن افراد داخل آن انجامید.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی علیه روستاهای پایدار جنوبی و خانه‌های امن و تعرض اخیر به شهرک‌های مرکبا و عیترون، رزمندگان مقاومت اسلامی روز شنبه هشتم ژوئن ۲۰۲۴ مقر فرماندهی گردان السهل در پادگان بیت هلل را با موشک‌های فلق ۲ هدف قرار دادند.

همچنین حزب‌الله لبنان بیان کرد که ساختمانی را در شهرک صهیونیست‌نشین «کفریوفال» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی که از سوی نظامیان صهیونیست مورد استفاده قرار می‌گرفت با تسلیحات موشکی هدف قرار داده است.

علاوه بر این شهرک صهیونیست‌نشین «المالکیه» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی نیز از سوی رزمندگان حزب‌الله لبنان با چندین موشک کاتیوشا هدف قرار داده شد.

همچنین حزب‌الله لبنان از شهادت ۲ تن از رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در راه قدس به نام‌های «رضوان علی عیسی» (بلال) و «احمد علی یوسف» (صادق) در جریان حملات ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اذعان کردند که در پی حملات اخیر حزب‌الله لبنان به شهرک‌های صهیونیست‌نشین «مسکاف عام» و «المالکیه» در شمال سرزمین‌های اشغالی، این مناطق در آتش می‌سوزند.

همچنین این رسانه‌ها از حمله موشکی سنگین از جنوب لبنان به سمت شهرک صهیونیست‌ نشین «کریات شمونه» و چندین شهرک صهیونیستی دیگر در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها