شبکه حمل و نقل پست تاثیری مستقیم بر توسعه اقتصادی کشور دارد

 مسئول روابط عمومی اداره کل پست استان هرمزگان در یاداشتی با اشاره به شبکه حمل ونقل پستی گفت: تنها شبکه گسترده و مویرگی که دورترین نقاط کشور را به یکدیگر متصل کرده و در هر شرایطی آماده تحویل و ارسال بسته‌ها و امانات مردم می‌باشد، شبکه حمل و نقل پست است که تاثیری مستقیم بر توسعه اقتصادی کشور دارد.
 مسئول روابط عمومی اداره کل پست استان هرمزگان در یاداشتی با اشاره به شبکه حمل ونقل پستی گفت: تنها شبکه گسترده و مویرگی که دورترین نقاط کشور را به یکدیگر متصل کرده و در هر شرایطی آماده تحویل و ارسال بسته‌ها و امانات مردم می‌باشد، شبکه حمل و نقل پست است که تاثیری مستقیم بر توسعه اقتصادی کشور دارد.
کد خبر: ۱۴۶۰۰۵۶

  هرمزگان-جام جم انلاین-مسئول روابط عمومی اداره کل پست استان هرمزگان در یاداشتی با اشاره به شبکه حمل ونقل پستی گفت:

تنها شبکه گسترده و مویرگی که دورترین نقاط کشور را به یکدیگر متصل کرده و در هر شرایطی آماده تحویل و ارسال بسته‌ها و امانات مردم می‌باشد، شبکه حمل و نقل پست است که تاثیری مستقیم بر توسعه اقتصادی کشور دارد.

یکی از قدیمی شرکت‌های خدمات رسان در کشور، شرکت ملی پست است و این شرکت از سالهای دور تا به امروز نقش موثری در زندگی مردم داشته است. آن زمانی که سربازان از خودگذشته زیر باران آتش و گلوله در جبهه های جنگ از دلتنگی برای مادرشان نامه های دوخطی می نوشتند این شرکت پست بود که نامه ها را بدون هیچگونه آسیبی به دست گیرنده هایشان می‌رساند.

شرکت ملی پست به دلیل داشتن ارتباطات چندوجهی اعم از ارتباط مردم با مردم، مردم با سازمان‌ها و شرکت‌ها و حضور در اقصی نقاط کشور، می‌تواند نقش قابل ملاحظه ای در رونق اقتصادی و کم کردن فاصله تولید کننده و مصرف کننده، بهبود امنیت اجتماعی و روانی، جلوگیری از سفرهای غیرضروری شهری و روستایی و افزایش رضایتمندی شهروندان ایفا کند.

با این اوصاف می‌توان پست را نوعی سرمایه اجتماعی دانست که توانسته علاج بسیاری از مشکلات جامعه مدرن و زندگی پرمشغله دنیای امروز باشد. هرچه ارتباطات پستی یک کشور با سایر اداره‌های پست دنیا بیشتر باشد، رشد اقتصادی در آن کشور بیشتر و میزان فقر کمتر خواهد بود.

شرکت ملی پست برای ارائه خدمات در حوزه کسب و کار خود، نیازمند برخی تغییر و تحولات بود تا خدمات خود را مبتنی بر نیازمندیهای دنیای فناوری اطلاعات باز تعریف کند که خوشبختانه در این کار موفق عمل کرد.

شرکت ملی پست به عنوان یک شرکت خدمات رسان که همواره سرویس‌های خود را متناسب با نیازها و اولویت‌های روز جامعه و مردم طراحی و اجرا می‌کند، چند سالی است که خدمات خود را در حوزه حمل و نقل کالا، بسته و امانت تقویت کرده است.

همکاری گسترده با فروشگاه‌های اینترنتی در دوران همه‌گیری ویروس کرونا، نقطه اوج این تغییر رویکرد بود. تغییری که با توسعه بازار صنایع دستی و مشاغل خانگی تداوم یافت و این روزها به نمایشگاه مجازی کتاب رسیده که حضور پررنگ شرکت ملی پست در آن، نشان از توانایی و قابلیت های بالای این شرکت بود. در این نمایشگاه شبکه پست صنعت نشر را نجات داد به طوری که مرسولات از دورترین نقاط روستایی تا کلان شهرها توسط پست جابجا شد و مورد توجه همه ارگان‌ها قرار گرفت.

این روند نوسازی و متناسب سازی، ماموریت‌ها و خدمات رسانی پست با تغییر رویکرد فضای کسب و کار همچنان ادامه دارد و این شبکه هر روز با تقویت زیرساخت‌ها، تجهیزات، شبکه حمل و نقل و فضاهای فیزیکی خود فرصت بیشتری را در اختیار بازار قرار می‌دهد تا از این بستر در راستای رونق کسب و کار خود و تامین نیازهای مشتریان بهره گرفته و زمینه رونق اقتصادی کشور را فراهم آورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها