دیدار فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) با خانواده شهید خدمت

سردار علی محمد اکبری با خانواده خلبان شهید محسن دریانوش دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۴۶۰۰۲۶
نویسنده ابوالفضل شمسی

به گزارش جام جم آنلاین _ چهارمحال و بختیاری به نقل از خبرگزاری بسیج؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری با حضور در منزل خانواده خلبان شهید محسن دریانوش از شهدای خدمت در سانحه هلی کوپتر رئیس جمهوری، گفت: هرچند شهدا متعلق به همه ملت ایران هستند؛ اما انتساب این شهید به شهر یانچشمه افتخاری برای مردم استان چهارمحال و بختیاری می باشد.

سردار علی محمد اکبری با اشاره به علاقه مندی و مطالبه گری مردم چهارمحال و بختیاری برای تشییع پیکر مطهر شهید در استان، افزود: به هردلیلی این خواسته محقق نشد، ولی اقشار مختلف مردم از استان چهارمحال و بختیاری برای تشییع پیکر این شهید در شهر نجف آباد حضور یافتند.

وی،خاطرنشان کرد: شما خانواده معظم شهدا در برابر حضرت زینب سلام الله علیها روسفید هستید. قطعا ویژگی های ممتازی این عزیزان داشتند که خداوند آنها را برای شهادت انتخاب کرد.

پدر شهید دریانوش نیز با تقدیر از حضور باشکوه خیل مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت ، گفت: همه شهدا عزیز هستند ودر جایگاه خود بالاترین مرتبه رادارند.

وی افزود: شهید دریانوش از کودکی و زمان جنگ با مشاهده حملات هواپیماهای دشمن بعثی ، علاقه داشت خلبان شود و به کشور خدمت کند، به همین دلیل وقتی رشته پزشکی و هوانوردی را با هم قبول شد، علی رغم اصرار ما رشته پزشکی را قبول نکرد و به دانشگاه افسری رفت و پرواز را انتخاب نمود.

پدر شهید محسن دریانوش ادامه داد: خوش اخلاقی با نیروهای وظیفه به گفته همکارانش، مردم داری، مردم دوستی و مهربانی از ویژگی های این شهید بود.

مادر شهید دریانوش نیز با اشاره به رفتار ویژه ومهربانانه ، گوشه هایی از ویژگی های اخلاقی این خلبان شهید را برشمرد.

گفتنی است؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اهدای لوح و تابلوفرش مزین به تصویر شهید جمهور و خلبان شهید محسن دریانوش، به نمایندگی از مردم استان چهارمحال و بختیاری و رزمندگان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از خانواده این شهید والامقام تجلیل کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها