مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان اعلام کرد؛

آغاز جشنواره انتخاب بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه تامین اجتماعی در استان اصفهان

بیست و دومین دوره انتخاب بازنشسته، همسر بازمانده و از کار افتاده کلی نمونه سازمان تامین اجتماعی برگزار می شود.
کد خبر: ۱۴۵۹۸۶۹

جام جم آنلاین اصفهان؛ مرتضی حاجی کاظمی مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور مردمی و خدمتگزار و هیئت همراه و با اشاره به حضور حماسی و گسترده مردم در تشییع پیکر پاک ایشان و همراهانشان که نوعی قدردانی از شهدای خدمت بود، گفت: به مناسبت ٢٥ ذی الحجه "روز خانواده و تکریم بازنشستگان" بمنظور ترویج فرهنگ تکریم و ارج گذاری به مقام ارزشمند بازنشستگان، همسران بازمانده و از کارافتادگان کلی نمونه، به عنوان اسوه های صبر و استقامت و خردورزی در جمع خانواده و جامعه بیست‌ودومین جشنواره انتخاب بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه در سال جاری از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی برگزار می‌شود. از این رو تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به تارنمای رسمی سازمان به آدرس www.tamin.ir اقدام و یا تقاضای خود را جهت شرکت در فراخوان به همراه کلیه مدارک و مستندات مورد تایید شعبه تامین اجتماعی محل دریافت مستمری خود به شعبه یا کانون بازنشستگان و یا روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان ارایه یا ارسال کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان تصریح کرد: این اداره کل پس از دریافت مدارک و مستندات متقاضیان با تشکیل کمیته‌ای مدارک واصله را بررسی و پس از امتیازدهی دقیق مطابق با شاخص‌ها و امتیازات تعیین شده افراد واجد شرایط را وفق سهمیه تعیین شده انتخاب می‌کند.

حاجی کاظمی ادامه داد: همه مستمری‌بگیران زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی می‌توانند با تکمیل فرم‌های شاخص انتخاب بازنشسته، همسر بازمانده و ازکارافتاده کلی نمونه در این فراخوان شرکت کنند.

حاجی کاظمی داشتن سابقه پرداخت حق‌بیمه، پیشرفت‌های تحصیلی در زمان بازنشستگی، تدریس در مراکز رسمی آموزشی در دوران بازنشستگی، موفقیت در رقابت‌های فرهنگی، علمی و ورزشی، خلق آثار فرهنگی، هنری و علمی در دوران بازنشستگی و تربیت فرزندان شایسته و دارای تحصیلات و مدارج دانشگاهی و رتبه های علمی، فرهنگی ، هنری و ورزشی را از شاخص‌های انتخاب مستمری‌بگیران نمونه بیان کرد.

به گفته وی کارآفرینی و ایجاد اشتغال در دوران بازنشستگی، ایثارگری، ارایه پیشنهاد یا خدمات مبتنی بر تجربیات موثر به دستگاه‌های اداری و اجرایی کشور در دوران بازنشستگی، ارایه پیشنهادهای موثر در بهبود کیفیت خدمات به مخاطبان سازمان تامین ‌اجتماعی و همچنین ارایه پیشنهادهای موثر در رفع چالش‌های این سازمان از دیگر ضوابط انتخاب بازنشستگان نمونه است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان گفت : به منظور انتخاب همسر بازمانده نمونه نیز علاوه بر معیارهای ذکر شده، تعداد فرزندان تحت تکفل، موفقیت تحصیلی همسر بازمانده و تحت تکفل یا در قید حیات بودن پدر و مادر بیمه ‌شده ملاک عمل خواهد بود.

وی همچنین افزود: زمان شرکت در فراخوان و ثبت نام از۱۲ خرداد آغاز شده و تا ۲۰ تیرماه ادامه دارد.

حاجی کاظمی همچنین گفت :با توجه به تعداد سهمیه‌های تعیین شده، نحوه انتخاب مستمری‌بگیران نمونه (بازنشسته، همسر بازمانده و ازکارافتاده‌کلی) در نهایت باید براساس بیشترین امتیاز اخذ شده صورت پذیرفته و ملاک انتخاب، کسب حداقل ۵۰ امتیاز تعیین شده است که از بین نفرات اول و دوم برگزیده استان‌ها، ۱۵ نفر بر اساس امتیاز مکتسبه و حسب بررسی مدارک اصلی و مستندات، انتخاب و در جشنواره کشوری مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
وی همچنین افزود: میزان مبلغ هدایا برای هر یک از منتخبین کشوری ۱۰۰ میلیون ریال و برای منتخبین استان‌ها متناسب با سهمیه اعلام شده، ۵۰ میلیون ریال است.

مرتضی حاجی کاظمی در پایان اظهار داشت : آیین تجلیل از بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه سراسر کشور با حضور مقام‌های کشوری برگزار می‌شود.

دریافت فرم "شاخص های انتخاب کارگران و همکاران بازنشسته نمونه سازمان تأمین اجتماعی

دریافت فایل                           دریافت فایل

دریافت فرم "شاخص های انتخاب همسران بازمانده نمونه کارگران و همکاران سازمان تامین اجتماعی

دریافت فایل                           دریافت فایل

دریافت فرم "شاخص های انتخاب کارگران و همکاران ازکار افتاده کلی نمونه سازمان تأمین اجتماعی

دریافت فایل                           دریافت فایل

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها