سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بابل خبر داد؛

صدور سند برای 130 هزار متر مربع زمین کشاورزی بابل

مدیر جهاد کشاورزی آمل:

167 فقره سند زمین کشاورزی در آمل صادر شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون 167 فقره سند مالکیت برای زمین های کشاورزی این شهرستان صادر شد.
کد خبر: ۱۴۵۹۷۹۷

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،مهرداد فولاد گفت: برای تثبیت مالکیت و صدور سند زمین های کشاورزی از ابتدای سال جاری تا کنون 167 فقره سند مالکیت برای 73 هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان آمل صادر شد.


مدیر جهاد کشاورزی آمل با اشاره به اهمیت موضوع سند دار کردن اراضی کشاورزی، اجرای این طرح را از تکالیف مهم و اولویت‌دار در عملیاتی کردن برنامه تحولی ابلاغی دانست و بر تسهیل روند اجرای طرح صدور اسناد برای اراضی کشاورزی و لزوم هماهنگی و تعامل با دستگاه‌های ذیربط برای سرعت‌بخشی و تحقق 100 درصدی برنامه تأکید کرد.

 

این مسئول تصریح کرد: سند دار شدن اراضی کشاورزی علاوه بر قانونی شدن حق مالکیت کشاورزان، آثار مثبت دیگری چون دقیقتر شدن آمار سطوح تولید و امکان برنامه‌ریزی درست در کشور، جلوگیری‌ از تغییر کاربری اراضی کشاورزی، تقلیل اختلافات ملکی بین کشاورزان با هم و ... دارد.

 

وی تصریح کرد: سند دار شدن زمین‌های کشاورزی انگیزه فعالیت کشاورزان را بیشتر می‌کند و از سوی دیگر، آنها می‌توانند با سند زمین خود از تسهیلات بانکی برای توسعه فعالیت‌های کشاورزی نیز بهره‌مند شوند.

newsQrCode
برچسب ها: مازندران جهاد سند
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها