شهرداری گرگان در یک قدمی قهرمانی ایران

تیم شهرداری گرگان با پیروزی مقابل تیم طبیعت در سومین دیدار از سری فینال‌های لیگ برتر بسکتبال، در یک قدمی قهرمانی قرار گرفت.
تیم شهرداری گرگان با پیروزی مقابل تیم طبیعت در سومین دیدار از سری فینال‌های لیگ برتر بسکتبال، در یک قدمی قهرمانی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۴۵۹۷۹۳
نویسنده شبیر دائمی

تیم‌های بسکتبال طبیعت اسلام شهر و شهرداری گرگان در سومین دیدار از سری فینال‌های رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در سالن زنده یاد محمود مشحون مجموعه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۹۹ – ۹۵ به سود شهرداری گرگان به پایان رسید تا تیم شاگردان مصطفی هاشمی یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شوند.

با آغاز این دیدار دو تیم عملکرد پایاپایی را در کوارتر نخست داشتند تا در پایان این کوارتر ۲۵-۲۵ به تساوی برسند. در کوارتر دوم نیز دو تیم عملکرد نزدیکی به هم داشتند اما در پایان گرگانی‌ها ۲۲-۲۳ کوارتر دوم را بردند تا در مجموع ۴۷ - ۴۸ نیمه نخست را با برتری پشت سر بگذارند.

با آغاز نیمه دوم اما شاگردان مهران شاهین‌طبع عملکرد بهتری در دفاع داشت تا در حملات با درخشش استیونس امتیازات متعددی کسب و ۲۷-۲۱ برنده کوارتر سوم شوند و ۷۴ - ۶۹ از شاگردان مصطفی هاشمی پیش بیفتند.

در اواخر کوارتر سوم این دیدار، تشویق غیر قانونی هواداران تیم طبیعت با شیپور به سمت نیمکت تیم شهرداری گرگان، باعث شد تا ناظر بازی، برای دقایقی این مسابقه حساس را متوقف کند. در ادامه با میانجی‌گری عوامل تیم طبیعت، این معضل حل شد تا بازی از سر گرفته شود.

در کوارتر چهارم اما این تیم شهرداری گرگان بود که با درخشش سینا واحدی به بازی برگشت تا ضمن پیروزی ۲۱-۳۰ در این کوارتر، مجموعا با ۴ امتیاز اختلاف برنده این بازی حساس شود. در اواخر کوارتر چهارم درگیری شدید میان هواداران طبیعت و شهرداری رخ داد که با ورود نیروهای امنیتی، این درگیری پایان یافت. 

ارسلان کاظمی با ۹ امتیاز، ۱۷ ریباند، ۸ پاس گل و کارایی ۳۵ بهترین بازیکن این دیدار شد.

طبیعت در بازی نخست، ۸۶ بر ۷۹ برنده شده و شهرداری گرگان نیز ۱۰۵ بر ۸۲ برنده بازی دوم بود.

بازی چهارم سری پنج‌تایی فینال، جمعه ۱۸ خرداد در تالار بسکتبال آزادی برگزار می‌شود.

در رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال تیمی که از مجموع ۵ بازی به ۳ برد دست یابد به عنوان قهرمانی می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها