با اقدامات دولت سیزدهم مخابرات مازندران پس از ۱۲ سال به سود دهی رسید

مدیر مخابرات منطقه مازندران با بیان اینکه مخابرات استان پارسال ۷۸۰ میلیارد ریال سوددهی داشته است، گفت: این موفقیت در حالی حاصل شد که این مجموعه به مدت ۱۲ سال زیان‌ده بود.
کد خبر: ۱۴۵۹۶۳۵

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،علی نوروزی، اظهار کرد: مخابرات منطقه مازندران در سال گذشته ۱۲ هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال درآمد داشته است که از این میزان درآمد با کسر هزینه ها، مبلغ ۷۸۰ میلیارد ریال سود دهی مخابرات منطقه مازندران بود که بعد از ۱۲ سال حاصل شد.

وی افزود: با حمایت های دولت سیزدهم طرح های زیر ساختی بسیار مهمی در استان اجرایی شد که خدمت رسانی به مشترکین را مطلوب تر کرد.

مدیر مخابرات منطقه مازندران با بیان این که ۹۱۰ کیلومتر فیبر نوری در مناطق روستایی و بالادست شهرهای مختلف مازندران اجرا شد، اظهار کرد: توسعه زیر ساخت های مخابرات مازندران در همه شهرهای استان به صورت متوازن در حال انجام است.

نوروزی ادامه داد: برای سال جاری گسترش خدمات فیبر نوری برای ۳۸۰ روستای مازندران در دستور کار قرار دارد که اجرای آن تحول مهمی در بخش ارتباطات استان ایجاد خواهد کرد.

مدیر مخابرات مازندران افزود: مخابرات منطقه مازندران در سه سال اخیر در بخش های سیار، ثابت و گسترش فیبر نوری به مراتب عملکرد مطلوبی نسبت به دوره های گذشته دارد.

این مقام مسوول تصریح کرد: در انتخابات سال گذشته مازندران از جمله سه استان در کشور بود که در بخش ارتباطات پوشش ۱۰۰ درصدی ارائه کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها