اعلام ساعت کار جدید ادارات و بانک های مازندران

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، گفت: ساعت کار ادارات و بانک‌های این استان از ۱۶ خرداد امسال از ۶ صبح آغاز می‌شود. ‎
کد خبر: ۱۴۵۹۶۳۲

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،قلی زاده، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، گفت: در راستای حفظ پایداری شبکه سراسری برق در ایام پیک مصرف در تابستان پیش رو و به منظور مدیریت بهینه سازی مصرف انرژی به جهت تداوم خدمت رسانی به مردم و عدم قطعی برق در مصارف خانگی از ۱۶ خرداد تا ۱۵ شهریورماه ساعات کاری کلیه دستگاه اجرایی، نهادها، شرکت های دولتی، موسسات عمومی غیر دولتی و شهرداری های استان از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ می باشد.

او افزود: از این طریق مدیریت مصرف صورت می‌گیرد، البته در کنار آن باید در مصارف سرمایشی نیز ملاحظات صورت گیرد و دمای محیط روی دمای آسایش یعنی ۲۴ درجه تنظیم کنند.

قلی زاده گفت: از همه دستگاه های اجرایی تقاضا داریم همکاری های لازم را داشته باشند و نظارت بر این امر بر عهده شرکت توزیع برق استان است.

او تصریح کرد: ساعت کار مراکز درمانی و سایر مراکز خدمات رسان که مکلف به ارائه خدمات مناسب و شبانه روزی به مردم هستند از این قاعده مستثنی می باشند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، گفت: دمای محیط کار حداقل در ۲۵ درجه سانتیگراد تنظیم شده و سیستم های سرمایشی یک ساعت قبل از تعطیلی ادارات (ساعت ۱۲ ظهر) خاموش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها