حماس:

سازمان ملل، رژیم صهیونیستی را در لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان قرار دهد

حماس به مناسبت روز جهانی کودکان قربانی خشونت، سکوت بین‌المللی در قبال جنایات اشغالگران در حق کودکان فلسطینی را لکه ننگی بر پیشانی جامعه جهانی دانست.
کد خبر: ۱۴۵۹۶۱۵

به گزارش جام جم آنلاین، در روز جهانی کودکان بی‌گناه قربانی خشونت، جنبش حماس از سازمان ملل خواست رژیم صهیونیستی را در لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان قرار دهد.

حماس در ادامه از جامعه جهانی خواست به مسئولیت سیاسی و انسانی خود در قبال کودکان فلسطین و تلاش برای آزادسازی آن‌هایی که در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند، عمل کند.

حماس تاکید کرد: تداوم سکوت و ناتوانی بین‌المللی در جرم‌انگاری جنایات اشغالگران و تجاوزات روزافزون آن‌ها در حق کودکان فلسطینی، لکه ننگی بر پیشانی جامعه جهانی است.

وزارت بهداشت غزه امروز در جدیدترین آمار خود اعلام کرده در نتیجه حملات مرگبار و ویرانگر ارتش رژیم صهیونیستی به غزه از ۷ اکتبر تاکنون، ۳۵ هزار و ۵۵۰ فلسطینی به شهادت رسیده و ۸۲ هزار و ۹۵۹ نفر زخمی شده‌اند که بیشتر آن‌ها را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.

رژیم صهیونیستی از روز ۹ اکتبر محاصره کامل نوار غزه را آغاز کرده، این در حالی است که این منطقه از ۱۷ سال پیش تاکنون در محاصره قرار دارد. در محاصره جدید ورود آب، غذا، دارو و سوخت به غزه با محدودیت شدید رو به رو است؛ امری که بر وخامت اوضاع انسانی در این باریکه افزوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها