مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان:

دانش آموزان خوزستانی آموزش شنا می بینند

پیام مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت فرارسیدن سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی داشت.
کد خبر: ۱۴۵۹۴۶۰

جام جم آنلاین - خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی داشت. متن این پیام به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 

چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی فقیهی بزرگ؛ رهبری عادل و اندیشمند و متفکری آگاه به زمانه و به تمام معنای کلمه یک انقلابی بزرگ است. تفکر و اندیشه های حضرت امام خمینی(ره)، تأثیری شگرف در "اتحاد و بیداری" جهان اسلام داشت و تمامی مسلمانان جهان با تاسی به اندیشه های نو و نوین امام بزرگوار آغازگر حرکات و تحولات شگرفی در دنیای اسلام شدند چه آنکه امروز مقاومت و اقدامات بزرگ آن در منطقه مولود همین تفکر و اندیشه های ناب امام (ره) است‌‌.

 

دانش آموزان گام دومی به عنوان طلایه داران عرصه پیشرفت و پیشگامان تمدن نوین اسلامی وظیفه مهم پیروی از اندیشه های امامین انقلاب و حرکت در راستای تحقق اهداف مهم انقلاب اسلامی را ایفا می ‌کنند و البته مطالعه سیره حضرت امام خمینی (ره) و آشنا شدن با اهداف و اندیشه های ناب آن امام بزرگوار وظیفه دانش آموزان گام دومی است.

 

اینجانب به عنوان عضوی از جامعه تعلیم و تربیت استان فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب؛ حضرت امام خمینی (ره) را به مسلمانان و آزادی خواهان جهان تسلیت می گویم و از خداوند متعال مسئلت دارم تا به ما توفیق تربیت فرزندانی در تراز مکتب حضرت امام خمینی(ره) عطا کند.

 

عبدالله حبیبی 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها