درگیری مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست در کرانه باختری

مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه شهر «طوباس» شاهد درگیری مبارزان مقاومت فلسطین و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۱۴۵۹۴۲۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شهاب نیوز، مبارزان مقاومت فلسطین و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری با یکدیگر درگیر شده‌اند.

گردان طوباس وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که مبارزان این گردان در محور «طمون» با نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی درگیر شده‌اند.

گردان طوباس با اشاره به شدت درگیری‌ها تاکید کرد که مبارزان این گردان به سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی آتش گشوده‌اند و چندین بمب را به روی آنان منفجر کرده‌اند.

شاخه طوباس گردان‌های «شهداء الاقصی» نیز از تیراندازی به سوی نظامیان صهیونیست در تقاطع «طمون» واقع در شهر «طوباس» در کرانه باختری خبر داد.

همچنین گردان‌های «شهداء الاقصی» اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها با یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهر «طوباس» مقابله کرده‌اند و در محور تقاطع «طمون» و میدان «خدمات» به شدت با نظامیان صهیونیست درگیر شده‌اند.

علاوه بر این منابع رسانه‌ای از یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «عزون» در شرق «قلقیلیه» واقع در کرانه باختری خبر دادند.

بر اساس اعلام این منابع مبارزان مقاومت فلسطین در شهرک عزون با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده‌اند و با بسته‌های انفجاری آنان را هدف قرار داده‌اند.

شهرک‌نشینان مسلح صهیونیست نیز به ورزشگاه «لوثری» در شهرک «طور» واقع در شرق قدس اشغالی یورش بردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها