رییس مرکز ملی تشخیص آزمایشگاه دامپزشکی کشور:

سایت واکسن طیور در مازندران احیا و تقویت می شود

رییس مرکز ملی تشخیص و آزمایشگاهی مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی گفت: سایت ارزیابی واکسن طیور در استان احیا و زیرساخت آن تقویت می شود.
کد خبر: ۱۴۵۹۳۱۸

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، محمد حقیق در نشست بررسی وضعیت مرکز تشخیص و بررسی بیماری‌های طیور استان مازندران (دوک) با اشاره به اهمیت صنعت طیور در مازندران و جایگاه این استان در کشور گفت: با توجه به بروزرسانی و اصلاح زیرساخت این مرکز، حضور نیروهای متخصص و آموزش دیده و آمادگی استان برای احیای بخش ارزیابی واکسن‌های طیور سایت بررسی اثربخشی و کارایی واکسن‌های طیور ایجاد می‌گردد.

رئیس مرکز ملی تشخیص و آزمایشگاه‌های مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به تراکم کار بخش کنترل کیفی واکسن در مرکز ملی و لزوم کاهش آن گفت: در اسرع وقت تمهیدات لازم برای راه اندازی مجدد این بخش در دوک با همکاری سازمان دامپزشکی کشور و اداره کل دامپزشکی استان مازندران انجام می‌پذیرد.

حمزه آقاپور کاظمی مدیرکل دامپزشکی مازندران نیز با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در راستای بازسازی و بهبود وضعیت این مرکز گفت: در راستای ادامه بهبود وضعیت مرکز تشخیص بیماری‌های دوک به عنوان یک سرمایه ملی در این بازدید نسبت تأمین بخشی از هزینه‌های جاری مرکز و تعمیر و تجهیز و نگهداری و تأمین اقلام آزمایشگاهی و همچنین تعیین تکلیف وضعیت ملی یا استانی بودن مرکز رایزنی و مقرر شد هماهنگی‌های لازم با معاونین و مدیران ذیصلاح در سازمان دامپزشکی کشور صورت پذیرد.

شایان ذکر است با پیگیری‌های صورت گرفته توسط اداره کل دامپزشکی مازندران در سال گذشته بخش زیادی از مرکز تشخیص بیماری‌های طیور دوک با جذب اعتبار استانی احیا و پس از چندین سال قابل استفاده و بهره برداری گردید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها