منطقه غرب بندرعباس به منطقه سبز تبدیل شود
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان:

منطقه غرب بندرعباس به منطقه سبز تبدیل شود

مانور مشترک اطفاء حریق در منطقه کوهستانی در استان هرمزگان برگزار شد

مانور اطفاء حریق با مشارکت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ، ستاد بحران و اداره کل محیط زیست، وجوامع محلی در استان هرمزگان برگزار شد.
مانور اطفاء حریق با مشارکت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ، ستاد بحران و اداره کل محیط زیست، وجوامع محلی در استان هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۵۹۳۰۹

هرمزگان-جام جم انلاین-مانور اطفاء حریق با مشارکت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ، ستاد بحران و اداره کل محیط زیست، وجوامع محلی در استان هرمزگان برگزار شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان در این آیین، هدف از برگزاری مانور اطفاء حریق در منطقه کوهستانی کوه گنو- را ارتقاء توان مدیریتی و عملیاتی دستگاه‌های اجرایی استان در زمان بروز حریق در جنگل‌ها و مراتع استان هرمزگان  دانست و تصریح کرد:  تعاملات -آموزش و اتخاذ اقدامات مناسب فردی و گروهی در هنگام حریق از دیگر اهداف این مانور است.

سید محمد نور موسوی گفت: باتوجه به ارزش و اهمیت منابع طبیعی، جنگل ها و مراتع در پیشگیری و کاهش بلایای طبیعی، نگاه مسئولان به منابع طبیعی باید نگاهی جامع باشد.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات خوبی که اداره کل منابع طبیعی استان انجام داده جلب مشارکت های مردمی و استفاده از پتانسیل سازمان های مردم نهاد در زمینه حفاظت از منابع طبیعی است و هدف از برگزاری این مانور را گردهمایی و حضور بیشتر مردم  جوامع محلی در عرصه های منابع طبیعی و ارتقاء آگاهی های عمومی آنان است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان  در پایان به همکاری بسیار خوب بین مردم -محیط زیست و  منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: که همین همکاری و مساعدت مردم و تعامل منابع طبیعی با اقشار مختلف مردم و دستگاه های دولتی در بحث فرهنگ سازی و تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل فرهنگ منابع طبیعی به معارف عمومی سبب کاهش چشمگیر حریق در سطح استان شده است.

شایان ذکر است در پایان مانور ، با حضور مدیر کل محیط زیست استان جناب مهندس مسیحی ،از سه نفر از همکاران محیط زیست شریفی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان و مهندس پالیک رئیس اداره شهرستان محیط زیست و جناب مهندس دهقانی رئیس پاسگاه جفاظتی گنو تقدیر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها