احیاء کارخانه‌های راکد در مسیر صنایع تبدیلی کشاورزی اهمیت چندبعدی دارد
دربازدید استاندار هرمزگان از شهرک صنعتی شماره دو بندرعباس مطرح شد؛

احیاء کارخانه‌های راکد در مسیر صنایع تبدیلی کشاورزی اهمیت چندبعدی دارد

خدمات رسانی به مردم جزیره هرمز در دولت سیزدهم شتاب بیشتری گرفت

سرپرست فرمانداری بندرعباس در بازدید از جزیره هرمز و دیدار با امام جمعه این شهر بر رسیدگی بیشتر به امورات مردم جزیره تأکید کرد.
سرپرست فرمانداری بندرعباس در بازدید از جزیره هرمز و دیدار با امام جمعه این شهر بر رسیدگی بیشتر به امورات مردم جزیره تأکید کرد.
کد خبر: ۱۴۵۹۳۰۴

 

هرمزگان-جام جم انلاین-سرپرست فرمانداری بندرعباس در بازدید از جزیره هرمز و دیدار با امام جمعه این شهر بر رسیدگی بیشتر به امورات مردم جزیره تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرعباس، حبیب بهادری در نشست بررسی مشکلات جزیره هرمز که با حضور دستگاه‌های اجرایی متولی برگزار شد، با تأکید بر حل مسائل و مشکلات مربوط به این جزیره، اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم فعالیت های فرهنگی، عمرانی و اقتصادی در جزیره هرمز شتاب بیشتری گرفت که میتوان در این راستا به مسئله آب پایدار جزیره، مسکن، برق، بهداشت و درمان و  زیرساخت‌ها های اساسی در حوزه گردشگری اشاره کرد 

وی با اشاره به اینکه توسعه گردشگری در جزیره  هرمز باعث رشد  اقتصادی می شود افزود: در کنار توجه به رفاه اجتماعی، امنیت و اقتصاد مردم جزیره ، توجه به بخش فرهنگی و احترام به ارزشها  و باورها مردم و *گردشگری سالم*  مسئله اساسی است  که باید مورد توجه  قرار گیرد. 

سرپرست فرمانداری بندرعباس گفت: یکی از مطالبات دیرینه مردم  جزیره هرمز صدور اسناد مالکیت منازل مسکونی اهالی بود که خوشبختانه با پیگیری های استاندار محترم به سرانجام رسید. 

 بهادری ادامه داد: پیرو تاکیدات رهبری عزیز و پیگیر های رئیس جمهور شهید  اقدامات موثری  در حوزه های زیرساختی،عمرانی،اقتصادی ۴۹ مصوبه در سفر استاندار به جزیره هرمز آغاز شد که خوشبختانه از تا کنون ۴۴ مصوبه به اتمام رسیده که این نشان درجه اهمیت جزیره هرمز اس.  

 بهادری با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اعلام آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات پرشور با مشارکت تمام اقشار در سایه امنیت و شفافیت را داریم. 

گفتنی است بهادری در این سفر از روند ساخت پروژه نهضت ملی، جداره سازی و بهسازی معابر،اماکن اداری و فرهنگی و همچنین استخر جزیره هرمز بازدید به عمل آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها