اسیر صهیونیست که نخواست سرنوشتش به دست نتانیاهو بیفتد، کیست؟

یکی از اسرای زن صهیونیست در یک فایل صوتی، از سایر شهرک‌نشینان خواست که سرنوشتش را به نخست‌وزیر این رژیم و کابینه جنگی وی واگذار نکنند و نجاتش دهند
کد خبر: ۱۴۵۹۲۴۱

اسیر صهیونیست که نخواست سرنوشتش به دست نتانیاهو بیفتد، کیست؟

به گزارش جام‌جم آنلاین از العالم، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین روز گذشته ویدیویی را تحت عنوان زمان در حال به پایان رسیدن است، منتشر کرد که فایل صوتی از یکی از اسرای زن رژیم اسرائیل است.

در این ویدئو، این زن صهیونیست از سایر شهرک‌نشینان اسرائیلی می‌خواهد که همچنان به تظاهرات‌های خود ادامه دهند و تا زمانی‌که اسران آزاد نشوند آنان نیز به خانه‌های خود برنگردند.

این اسیر صهیونیست نزد مقاومت فلسطین، با اشاره به اینکه بیش از 237 روز است که در اسارت به‌سر می‌برد، گفت: نمی‌دانم تا کی قرار است در اینجا بمانم. من به اسرائیلی ها می‌گویم که آیا شما عضوی در کابینه نتانیاهو، گالانت و گانتز شده‌اید؟

او ادامه داد: آیا سرنوشت من و دوستانم، مانند رون آراد خواهد شد؟ سرنوشت مان را به نتانیاهو و کابینه جنگی وی واگذار نکنید. ما را نجات دهید. ما نمی‌خواهیم اینجا بمیریم.

رسانه‌های عبری‌زبان از جمله سایت واللا نوشته است که این اسیر زن اسرائیلی یک سرباز به نام نورا ارگامانی است که طبق گفته خانواده‌اش و کمیته خانواده‌های اسرای صهیونیست، او در نزد مقاومت فلسطین اسیر شده است.

ابوعبیده،سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس در ماه مارس فاش کرد که بیش از ۷۰ اسیر اسرائیلی در باریکه غزه، در جریان عملیات جنگی رژیم اشغالگر در این باریکه کشته شدند.

ابو عبیده پیشتر نیز گفته بود سناریوی رون آراد احتمالا در مورد اسرای دشمن در غزه تکرار شود.

رون آراد، کمک خلبان اسرائیلی بود که هواپیمایش حدود ۳۵ سال پیش در جنوب لبنان مورد اصابت موشک دوش پرتاب گروه‌های فلسطینی قرار گرفت و به اسارت گروه‌های مقاومت درآمد، این رژیم حاضر به توافق برای آزادی وی نشد و از سوی دیگر اقدامات نظامی رژیم اسرائیل برای آزادی وی نیز شکست خورد و دیگر اثری از وی یافت نشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها