عضو مجلس خبرگان رهبری:

رضایتمندی شهروندان اولویت برنامه های شورای انقلابی باشد

عضو مجلس خبرگان رهبری در دیدار با اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرج گفت: رضایتمندی شهروندان در اولویت برنامه‌های شورای انقلابی شهر کرج باشد.
عضو مجلس خبرگان رهبری در دیدار با اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرج گفت: رضایتمندی شهروندان در اولویت برنامه‌های شورای انقلابی شهر کرج باشد.
کد خبر: ۱۴۵۹۱۵۶

به گزارش جام جم آنلاین البرز،آیت الله حسین ردایی  در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر کرج، پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهری از جمله ابرپروژه‌های بزرگراه شمالی و قطار شهری را مثبت ارزیابی کرد و اظهارداشت: انتظار داریم پروژه‌های عمرانی منطبق با برنامه زمانبندی انجام شود.

آیت الله ردایی تاکید کرد: رضایتمندی شهروندان از جمله اولویت‌های مدیریت شهری کرج باشد و نباید به گونه‌ای عمل شود که امید در شهروندان کاهش پیدا کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری توفیق خدمت را از صدقه جاریه امام خمینی (ره) برشمرد و افزود: در حقیقت امام راحل واسطه صدقات جاریه مومنین و کارگزاران نظام و انقلاب است که در طول میتوان آنرا واسطه فیض حضرت بقیه الله (عج) دانست و بر حفظ امانت و توفیق صادقانه خدمت تاکید کرد.

آیت الله ردایی تصریح کرد: حضور نیرو‌های انقلابی، متدین و دارای ویژگی خاص بویژه از قشر خانواده‌های شهدا و ایثارگران در دوره ششم شورای اسلامی شهر کرج، موجب شده تا انتظار مردم از خادمان این دوره شورا بیش از ادوار گذشته باشد لذا مسئولیت اعضا را بیش از پیش کرده است و انتظار بر این است مسئولین، سلیقه و منفعت شخصی را فدای هدف مجموعه و چشم انداز خدمت نکنند.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان خادمین مردم در اداره شهر بویژه در حکومت اسلامی وظیفه دارند با همفکری و همدلی، منافع شهر و شهروندان را تامین کنند و اکنون که شاهد حضور نیرو‌های متدین، متخصص و کارکشته در شورای شهر کرج هستیم این تکلیف با وجود نیرو‌های انقلابی دوچندان شده است.

آیت الله ردایی ادامه داد: اعضای شورا در فرصت باقیمانده خدمت با همدلی، صداقت، اصلاح نفس و هم افزایی، برنامه ریزی لازم در جهت آسیب شناسی، شناسایی نیاز‌های مردم و کاهش معضلات و در یک کلام، ارائه خدمات هرچه بهتر به شهر و شهروندان داشته باشند که تامین منافع عمومی و اعتماد مردم به عنوان بزرگترین سرمایه شورا‌ها همواره مورد تاکید بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها