افزایش نظامیان صهیونیست کشته شده به ۲۹۰ نفر

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از افزایش شمار نظامیان به‌هلاکت رسیده این رژیم در تجاوز زمینی به نوار غزه به ۲۹۰ نفر خبر دادند.
کد خبر: ۱۴۵۸۸۸۵

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شمار نظامیان به هلاکت رسیده این رژیم از زمان آغاز تجاوز زمینی به نوار غزه به ۲۹۰ نفر افزایش یافته است.

این رسانه‌ها همچنین اذعان کردند که در نبردهای ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه دست‌کم هفت نظامی زخمی شده است.

خبرنگار شبکه الجزیره هم اعلام کرد که از زمان آغاز تجاوز زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوار غزه در دو هفته گذشته ۱۰ افسر و نظامی صهیونیست کشته و دست‌کم ۱۳۵ نفر زخمی شده‌اند.

این گزارش‌ها در حالی است که رادیو ارتش رژیم صهیونیستی جزئیات مربوط به کمین مرگبار گردان‌های قسام برای نظامیان اشغالگر را در رفح منتشر کرد.

این رسانه رسمی صهیونیستی در شرح جزئیات کمین گردان‌های قسام برای گردان ۵۰ تیپ «ناحال» در رفح گزارش داد: هنگامی که نظامیان ارتش اسرائیل واردساختمانی شدند که از آنجا هدف موشک‌های ضدر زره قرار می‌گرفتند، هدف انفجار یک بمب کار گذاشته شده در داخل ساختمان شدند. پس از فرو ریختن ساختمان سه نظامی اسرائیلی کشته و پنج نظامی زخمی شدند که که حال سه نفر آنها وخیم است.

یک تحقیق ارتش اسرائیل هم درباره این عملیات فاش کرده است که ۱۰ نظامی اسرائیلی به ساختمانی در رفح حمله کردند و پس از ورود آنها، ساختمان که از پیش بمب‌گذاری شده بود، منفجر و سه تن از آنها کشته شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها