توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در یاسوج

رئیس گروه جهادی امام حسین (ع) شهر یاسوج گفت: با مشارکت خیرین بیش ۲۵۰ بسته معیشتی در میان جامعه هدف توزیع شد.
کد خبر: ۱۴۵۸۸۲۴
به گزارش جام جم آنلاین،حجت اسلام سید عبدالحمید خرام گفت: به لطف الهی و با مشارکت خیرین نوع دوست و به پاس زحمت‌های جهادی و خستگی ناپذیر و رئیس جمهور شهیدمان و همراهی با قشر مستضعف جامعه به نیابت از وی تعداد ۲۵۰ بسته معیشتی میان جامعه هدف بعد از نماز مغرب و عشا توزیع شد.
استاد حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا (ع) شهر یاسوج در خصوص جزئیات توزیع کمک‌های مؤمنانه، تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون بیش از ۱۵۰۰ بسته معیشتی و بیش از ۲۰۰۰ پرس غذای گرم و همچنین چندین مرحله توزیع البسه و کیف و کفش و و سایل کمک آموزشی در چندین مرحله بین افراد شناسایی شده که اغلب توسط افراد معتمد و مبلغین شناسی شدند، توزیع شد.
حجت اسلام خرام ارزش ریالی این مرحله از توزیع را قریب به ۱۱۰ میلیون توان عنوان کرد و گفت: تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان با جدیت بیشتری تا پایان مراسم اربیعن رئیس جمهور شهید ادامه خواهد داشت.
وی در پایان افزود: خیرین و افراد نوع دوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۱۶۰۸۶۲ و کمک‌های غیرنقدی خود را به هنگام اقامه نماز ظهر و یا مغرب و عشا به مسجد حضرت فاطمه الزهراه (ع) در نجف آباد شهر یاسوج مراجعه و نسبت به تحویل کمک‌های غیرنقدی خود اقدام کنند در غیر این صورت می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۰۶۱۴۷۲۳۳ تماس بگیرند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها